Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansökan om 500.000 kr vilken låneförmedlare?

SEB blev min räddare. 4.76 i ränta fulla beloppet valde dem. Nu undrar jag, någon som har lån hos dem:
Hur fick ni skuldebrevet skickat, brev hem eller på eposten?
Hur snabbt fick ni pengarna efter signerad skuldebrev?

Jag är 27 år gammal
Alltid haft SEB. Aldrig några problem.
Behövde du lämna in kompletteringar?

Fick det hem med posten. Fick pengar cirka tre dagar efter att jag postat iväg skuldebrevet. Grattis till bra ränta. Jag fick också lägsta räntan på SEB och tycker än så länge att dem är lätta att ha och göra med

Fan ville ha det på e-post. Gör det något om jag skickar iväg min andra ansökan nu fast via advisa? Kan seb häva lånet när de ser att jag ansökt på nytt via en annan låne förmedlare? Vad ska jag göra?

Jag accepterade via lendo och det stod bara sedan att dem skickar hem skuldebrev så verkar inte som jag behöver komplettera.
Det står på varje erbjudande om kompletteringar krävs. Man måste trycka på erbjudandet för att se mer information

Någon som vet ifall jag kan göra en ny ansökan hos advisa nu utan att det påverkar erbjudandet från seb?

Det är väl inte jättekonstigt om seb drar öronen åt sig om dom ser en till ansökan från annan förmedlare när dom redan skickat ut papper

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp