Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansökan om 500.000 kr vilken låneförmedlare?

Ska jag isåfall ansöka först hos advisa och sen direkt efter göra en ansökan hos lendo? Så delar jag upp dem 500 000?
Med 2 x 250k hade dina chanser att få BRA ränta ökat extremt. Nästan alla banker erbjuder 250k så du hade fått erbjudande från samtliga banker. Var det imorgon du skulle köra på?

Kanske bättre att ta 350.000 först som många erbjuder. För att sedan söka 150.000 när kreditbetyget tagit stryk av första ansökningen.

Med 2 x 250k hade dina chanser att få BRA ränta ökat extremt. Nästan alla banker erbjuder 250k så du hade fått erbjudande från samtliga banker. Var det imorgon du skulle köra på?

Ja det är imorgon jag ansöker. Intressant men som inlägget ovan detta nämner: första ansökan på 350 000 kr för att sedan ansöka om 150 000 kr då nitt betyg försämrats och troligen försämras även räntan.

Ja det är imorgon jag ansöker. Intressant men som inlägget ovan detta nämner: första ansökan på 350 000 kr för att sedan ansöka om 150 000 kr då nitt betyg försämrats och troligen försämras även räntan.

Låter bra:)
Lycka till!

Dock i ditt fall, med inga ff, inga lån, inga krediter, bra inkomst, 0.4 i betyg kommer inte ditt betyg "försämras" märkvärdigt. Efter första ansökan kommer du ha EN ff:)
Men man får ju erbjudanden på mer/mindre än man ansökt så 250 eller 350 borde inte spela någon roll.
Ansöker du om 350, sen loggar in på bankens hemsida, kan erbjudandet vara högre än vad du har ansökt om.
Återkom gärna med resultat imorgon.

Ha den strategin.
Så sök först 350.000 på Advida.
Sen kan du söka 150.000 på lendo.

Ha den strategin.
Så sök först 350.000 på Advida.
Sen kan du söka 150.000 på lendo.

Perfekt. Ska jag då skicka ansökan t.ex. kl 12 på dagen tilm advisa och sen acceptera ett erbjudande efter några timmar och sen t.ex. skicka kl 17:00 ansökan till lendo? Eller bör jag vänta nägon dag?

Med tanke på att helgen närmar sig och med tanke på att din förfrågning försvinner vid midnatt så kan du söka Advida redan på morgonen och Lendo efter lunch.
Du har väldigt goda förutsättningar så du kommer att bli beviljad med bra ränta dessutom.

Förutom inköp av bil har jag en privat skuld jag vill betala av allt på en gång

Det är väl mycket bättre ur räntesynpunkt att köpa bilen på avbetalning än att finansiera den med ett blancolån... Billån är ju mycket lättare att få beviljat dessutom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp