Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ansökan nu eller vänta?

2,8 % i betyg och inte ett erbjudande på hela summan, jäklar vad sjukt! Det är ju bra betyg menar jag!
Hur många ff och underskott har du?

Börjar få slut på alternativ. Går back varje månad.

Jag förstår dig. Befinner mig i en liknande situation. Det bästa hade varit att släppa allt, men jag hoppas hela tiden på ett under...

Jag tycker du ska ta erbjudandet från forex och betala bort kreditkort. Men bara om det kan betala bort hela krediten. Jag har tidigare gjort felet att betala ner en kredit, men "glömt" avsluta den... Och det kan bara gå åt helvete då!

Sitter i samma sits, vet hur det känns.

2 och ca 190K. Sammantaget är det inte så sjukt. Kraftigt överbelånad och då spelar UC:n mindre roll som det verkar.

2,8 % i betyg och inte ett erbjudande på hela summan, jäklar vad sjukt! Det är ju bra betyg menar jag!
Hur många ff och underskott har du?

Ledsen att göra dig besviken men under händer inte...:/

Ja, får se hur jag gör.

Jag förstår dig. Befinner mig i en liknande situation. Det bästa hade varit att släppa allt, men jag hoppas hela tiden på ett under...

Jag tycker du ska ta erbjudandet från forex och betala bort kreditkort. Men bara om det kan betala bort hela krediten. Jag har tidigare gjort felet att betala ner en kredit, men "glömt" avsluta den... Och det kan bara gå åt helvete då!

Ja, rimligen är det så. Kommer nog släppa hela skiten och hoppas på skusan. Kommer till en gräns då man inte orkar kämpa mer. Ser faktiskt ingen annan utväg. Satt mig så djupt i skiten att köra in i bergvägg är en alternativ lösning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp