Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansökan nu eller vänta?

Hur stor är din totala skuldbörda?

Drog iväg en ansökan till Advisa nyss. Ansökte om 350K. Valde samla lån. Fått ett ynka erbjudande om att låna 55000 kr hos Forex till 11 % ränta. Drog även iväg en ansökan till Lendo. Inte fått ett enda erbjudande. Misstänkte att det skulle gå åt helvete...

Vad tycker ni jag ska göra? Ta erbjudandet från Forex och betala bort Easycredit/Credigo och kanske något kreditkort och ansöka om nytt samlingslån senare i sommar när en förfrågan försvunnit (i Maj)? Eller skita i erbjudandet? :/

Okej att du har redan högt blanco men med det betyget. Å samla lån trodde jag verkligen du skulle bli erbjudande på fulla beloppet. Åtminstone med dålig ränta. :facepleading:

Stor...800K blanco inklusive två nästintill fullt utnyttjade kreditkort. 390K inkomst. 2,8 % hos UC. Hade inte förväntat mig något bud med tanke på mins förutsättningar men just nu känns det jävligt dystert.

Ja. Ansökan färdigbehandlad hos båda. Fick bara erbjudandet från Forex. Vad göra? Ta det, betala bort Easycredit/Credigo + ett kreditkort och ansöka om nytt samlingslån i sommar? Kommer även få 25K tillbaka på skatten som kan användas för att betala bort det andra kortet. Med dessa bort plus en förfrågan som försvinner i Maj borde det kunna ge UC-betyget en lite knuff iaf. Som nu dessvärre kommer att skjuta i höjden. Eller ska jag skita i allt. Låta allt gå till fogden och ansökan om skuldsanering. Börjar känna att jag fan inte orkar längre :(

Märkligt du inte fick mer erbjudanden med det betyget? Blir inte riktigt klok på hur det funkar..men ge inte upp!

sotter med 8,9 i risk och velar varje dag hur jag ska göra..om jag ska vänta ut nya inkomstuppgifter..men man vet ju inte om det höjer eller sänker mig.

Men Forex erbjudande är ju bättre och billigare än credigo/easy så jag hade tagit det och åtminstone betalat bort det..samt kanske något som syns på uc

Tror att Forex har lösenkrav och de godkänner inte lösen av SMS-lån.

Börjar få slut på alternativ. Går back varje månad.

Märkligt du inte fick mer erbjudanden med det betyget? Blir inte riktigt klok på hur det funkar..men ge inte upp!

sotter med 8,9 i risk och velar varje dag hur jag ska göra..om jag ska vänta ut nya inkomstuppgifter..men man vet ju inte om det höjer eller sänker mig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp