Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansökan direkt hos flera banker samtidigt

Tycker du att det registreras lika snabbt i bisnode och creditsafe också? Syftet är inte att lura systemet utan att få lite större belopp som är nästan omöjligt om man söker en efter en då betyget efter varje kredit blir värre.
Du får ju skit lite nu för att du här skriver att du inte vill "lura systemet" och det är precis det du vill göra.
Men går som sagt inte så bättre börja leta efter andra lösningar för att rädda företaget

Vad ska en göra enligt dig som inte få mer än dubbel sin inkomst. Ge upp och låta allt dra åt helvete? Eller ska försöka hitta en väg till mera investering för att rädda skiten och återvända den hela till bättre med mera kapital som jag försöker göra.
Att släppa allt är det enklaste alla låntagare kan göra, att kämpa och försöka överleva är det svåraste som vi strider för men det verkar som att det är redan kört.
När man släpper alla lån och belastar staten så hyllas man för det och det uppskattas i forum och får komplemanger och applåd för att släppa allt stress och strid och låter staten ta hand om det men när man som vi fösöker strida för bättre och vill fortsätta arbeta och rädda ett företag som är på väg ner pgv äldre utrustning och brist på kapital för att förbättra utseendet, utrustning och renovering så blir man utsatt för nedlåtande kommentarer, anklagelser för bidrägeri, andra kritiker och skiten om att lura system osv.
Alltså hyckleri!

Ja jag håller med om att det är hyckleri att säga att man inte ska lura systemet, men det man vill göra är att lura systemet.

Ja jag håller med om att det är hyckleri att säga att man inte ska lura systemet, men det man vill göra är att lura systemet.

Va inte orolig! ska försöka mitt bästa och söka hundra tals lån samtidigt oavsett vad det betyder för er 'lura system' eller vad som fan.
Går det inte så är det bara att släppa allt och följa er på skuldsanering tråden eller hur. Ses där efter ett tag och efter 5 år helt ok kreditvärdighet igen och dags för nya skulder.
Jag förstår er, tack för tipset alla ni.

Va inte orolig! ska försöka mitt bästa och söka hundra tals lån samtidigt oavsett vad det betyder för er 'lura system' eller vad som fan.
Går det inte så är det bara att släppa allt och följa er på skuldsanering tråden eller hur. Ses där efter ett tag och efter 5 år helt ok kreditvärdighet igen och dags för nya skulder.
Folk försökte ju hjälpa dig men ni hade en idé som inte gick och sen var era förutsättningar alldeles för dåliga för att kunna klara det ändå, det är ju ingen annans fel.
Lura systemet bryr sig folk nog inte om egentligen utan hakade upp sig på att du sa att ni inte ska göra det när det är precis det ni ville

Jag är inte det minsta orolig över hur det kommer gå

Folk försökte ju hjälpa dig men ni hade en idé som inte gick och sen var era förutsättningar alldeles för dåliga för att kunna klara det ändå, det är ju ingen annans fel.
Lura systemet bryr sig folk nog inte om egentligen utan hakade upp sig på att du sa att ni inte ska göra det när det är precis det ni ville
Har inte sagt heller att det är någon annans fel. Men att plocka ut en mening från den hela och kriticera en för det är inte ok heller.
Har man inte något att säga då ska man inte säga något, moraliska tanter och etiska kärringar undanbedes borde jag ha skrivit från början då kanske hade jag sluppit de onödiga kommentarer.
Hade varit bra om man bara hade fått svar på just frågan och inte om man gör rätt eller fel. Vill man inte svara eller inte tycker om ämnet så ska man strunta i att svara på det och inte irritera frågeställaren. Men struntsamma jag kommer att ändå göra det jag vill så får vi se hur det blir.
Tack ändå för alla svar

Svaret är att det inte går att göra 2 ansökningar exakt samtidigt. Den ena kommer hinna registreras före den andra.

Svaret är att det inte går att göra 2 ansökningar exakt samtidigt. Den ena kommer hinna registreras före den andra.
Tack för svaret. Men har fortfarande inte hört från någon som egentligen har försökt och vet hur det gick. Terry sa att han hade gjort det för flera år sen men då var det bara ansökan till två förmedlare samtidigt och inte direkt till flera banker.
Förresten ber om ursäkt för att bete mig illa och inte motta era kritiserande svar på ett bra sätt. Jag lider av hög temperament och har dålig tålamod mot kritiker numera då jag går genom otroligt mycket stress nu för tiden men inser snabbt att jag har gjort fel genast efteråt.
Ha en fin kväll ☺️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp