Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansökan direkt hos flera banker samtidigt

Tack för svaret. Men har fortfarande inte hört från någon som egentligen har försökt och vet hur det gick. Terry sa att han hade gjort det för flera år sen men då var det bara ansökan till två förmedlare samtidigt och inte direkt till flera banker.
Förresten ber om ursäkt för att bete mig illa och inte motta era kritiserande svar på ett bra sätt. Jag lider av hög temperament och har dålig tålamod mot kritiker numera då jag går genom otroligt mycket stress nu för tiden men inser snabbt att jag har gjort fel genast efteråt.
Ha en fin kväll ☺️

Det har varit någon som försökt för något år sedan som skrev på forumet, funkade inte. Kan ha varit en via förmedlare och en direkt till en bank, jag minns inte riktigt, men du kan verkligen inte få till det exakt samtidigt.

Det har varit någon som försökt för något år sedan som skrev på forumet, funkade inte. Kan ha varit en via förmedlare och en direkt till en bank, jag minns inte riktigt, men du kan verkligen inte få till det exakt samtidigt.
Då vet jag, tack Lasse! Uppskattar ditt engagemang.
Är super tacksam för allas svar.

Det är ett gym utomlands som behöver leasas för 5 år till och dessutom behöver extra instrument för att locka till mera kunder, annars går det i konkurs då det har inte kunnat attrahera många kunder och har inte varit så lönt.
Ibland inom företagande är det bättre att bita i det sura äpplet. Finns så många affärsidéer och upplägg som helt enkelt inte funkar. Är du säker på att extra "instrument" kommer locka mer kunder? Har gått på en del på gym genom åren och min känsla är att det viktigaste för ett gym är kundbemötandet, marknadsföring och läget. Utrustningen i gymmet är sekundärt. Mitt gym hade riktigt slitna maskiner när de bytte, märkte inte något kundtapp för det varken innan eller efter.

Själv går jag inom företagande och investeringar efter mottot : "Om båten läcker är det antagligen bättre att byta båt". Dvs att fixa företag som går back är i många fall omöjligt, det är bättre att lägga ner och starta om från scratch.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp