Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansökan direkt hos flera banker samtidigt

Som sagt jag har inte kunnat få en enda krona över 1,1m med 600k i årsinkomst och folk lånar upp till 2mil med mycket lägre inkomst.
Dessutom så har jag inga krediter som inte syns på uc. Jag har inga krediter eller lån utanför uc, kanske dags för mig att söka utanför uc, då kanske man går upp.
Jag har 340 inkomst och 140 överskott kapital förra året. Dock keff uc betyg men synliga lån uc 268 och kredit 50. Får inte ens ett samlingslån nu haha.

Varken du eller din kompis kommer att få ut 700.000 i rena pengar tyvärr. Får ni lån beviljade så blir det med lösenkrav.

Dem som har 2 m tror jag att det är med räknat ofta lån utanför uc med den inkomsten då kan du komma upp till det men svårt till en början man går betala som man ska ofta och höja sin kredit gräns hos olika företag steg för steg typ

”Syftet är inte att lura systemet utan att få lite större belopp…”

@CoolZero vad har du företag i för bransch och vad är din plan för att vända skutan med dessa lån?

Tycker du att det registreras lika snabbt i bisnode och creditsafe också? Syftet är inte att lura systemet utan att få lite större belopp som är nästan omöjligt om man söker en efter en då betyget efter varje kredit blir värre.

Det är väl just att lura systemet ni vill.
Ni vill ha ut mer än någon skulle vara sugen på att låna ut till er...

@CoolZero vad har du företag i för bransch och vad är din plan för att vända skutan med dessa lån?
Det är ett gym utomlands som behöver leasas för 5 år till och dessutom behöver extra instrument för att locka till mera kunder, annars går det i konkurs då det har inte kunnat attrahera många kunder och har inte varit så lönt.

Det är väl just att lura systemet ni vill.
Ni vill ha ut mer än någon skulle vara sugen på att låna ut till er...

Vad ska en göra enligt dig som inte få mer än dubbel sin inkomst. Ge upp och låta allt dra åt helvete? Eller ska försöka hitta en väg till mera investering för att rädda skiten och återvända den hela till bättre med mera kapital som jag försöker göra.
Att släppa allt är det enklaste alla låntagare kan göra, att kämpa och försöka överleva är det svåraste som vi strider för men det verkar som att det är redan kört.
När man släpper alla lån och belastar staten så hyllas man för det och det uppskattas i forum och får komplemanger och applåd för att släppa allt stress och strid och låter staten ta hand om det men när man som vi fösöker strida för bättre och vill fortsätta arbeta och rädda ett företag som är på väg ner pgv äldre utrustning och brist på kapital för att förbättra utseendet, utrustning och renovering så blir man utsatt för nedlåtande kommentarer, anklagelser för bidrägeri, andra kritiker och skiten om att lura system osv.
Alltså hyckleri!

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp