Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

ansöka om skuldfinansiering hos Svea

Vi har bestämt oss för att prova ansöka om skuldfinansiering hos Svea. Någon som har erfarenhet?

har oxå bokat tid hos skuldrådgivare i vår kommun, men fanns inte tid förrens september. Bokade första som finns. Förhoppningsvis kan de hjälpa oss att hitta utvägar

Tror du bör skilja på skuldfinansiering och skuldsanering. Det är två helt olika saker.

Vi har bestämt oss för att prova ansöka om skuldfinansiering hos Svea. Någon som har erfarenhet?

har oxå bokat tid hos skuldrådgivare i vår kommun, men fanns inte tid förrens september. Bokade första som finns. Förhoppningsvis kan de hjälpa oss att hitta utvägar

Ja alltså, har du en bostad att sätta i pant så sätt det en lösning för att få ett lån till hög ränta annars kan dom nog inte göra mycket för dig.

Tror du bör skilja på skuldfinansiering och skuldsanering. Det är två helt olika saker.

det gör jag oxå :)

Vi ska ansöka om skuldfinansiering. Har ändå bokat en tid hos skuldrådgivare för att få hjälp ifall om vi inte får skuldFinansiering.

Ja alltså, har du en bostad att sätta i pant så sätt det en lösning för att få ett lån till hög ränta annars kan dom nog inte göra mycket för dig.

tack för svar... det är därför jag undrar hur det går till...

Jag har erfarenhet av att söka deras skuldfinansiering. Återkopplingen skedde efter 3 månader och man ställde en massa kompletterande frågor, sen skulle jag skicka in papper på alla låneavtal samt passkopior och en undertecknad fullmakt. När jag väl hade gjort detta blev jag uppringd och fick veta att jag inte kan bli beviljad nåt eftersom jag inte äger någon bostad. En borgensman skulle behöva sätta sin bostad i pant.

Jag har erfarenhet av att söka deras skuldfinansiering. Återkopplingen skedde efter 3 månader och man ställde en massa kompletterande frågor, sen skulle jag skicka in papper på alla låneavtal samt passkopior och en undertecknad fullmakt. När jag väl hade gjort detta blev jag uppringd och fick veta att jag inte kan bli beviljad nåt eftersom jag inte äger någon bostad. En borgensman skulle behöva sätta sin bostad i pant.

Ok, tack för svar, det känns ju som att det är samma som ett samlingslån med säkerhet.

Jag har haft Svea Skuldfinansiering med min fastighet som säkerhet så jag kunde låna ett högre belopp. Att jag vände mig till Svea berodde på att jag ville lösa bort både smslån och inkassoskulder jag hade då och ingen annan än Svea ställde upp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp