Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ansöka om 600000 lendo?

Hej mitt uc score gick ner till 1,9% från över 15 om jag söker 600000 på lendo kommer jag få erbjudanden som e på lägre summor också?
Fick Samlingslån på thorn som gjorde att betyget bättrades men med extrem ränta.
synligt på uc är thorn 250000 blanco, 70000 qliro blanco , 10000 volvokort kredit,och 30000 qliro kredit har även ca 200000 utanför uc, hur e mina chanser? Har 10 ff och inkomst över 500k

Hej mitt uc score gick ner till 1,9% från över 15 om jag söker 600000 på lendo kommer jag få erbjudanden som e på lägre summor också?
Fick Samlingslån på thorn som gjorde att betyget bättrades men med extrem ränta.
synligt på uc är thorn 250000 blanco, 70000 qliro blanco , 10000 volvokort kredit,och 30000 qliro kredit har även ca 200000 utanför uc, hur e mina chanser? Har 10 ff och inkomst över 500k

Ja, du kommer få erbjudanden på lägre belopp också.

Det hänger på när dina övriga förfrågningar försvinner och om din nuvarande lön är tillräcklig för att betala nuvarande kostnader varje månad.
2 går ut i slutet av januari 1 i mars 2 i april 1 i maj 1 i juni 1 i juli 1 i augusti o 1 i oktober så alla utom 3 är över halvår gamla , är det värt att söka? Lönen ligger runt 35 efter skatt så jag går runt men hadde varit skönt o betala annat än ränta

2 går ut i slutet av januari 1 i mars 2 i april 1 i maj 1 i juni 1 i juli 1 i augusti o 1 i oktober så alla utom 3 är över halvår gamla , är det värt att söka? Lönen ligger runt 35 efter skatt så jag går runt men hadde varit skönt o betala annat än ränta
I slutändan gör du bäst i att hålla ut åtminstone fram till maj, om din inkomst kan hantera det... 10 förfrågningar är ganska mycket och får du ett erbjudande nu blir det troligtvis med pissränta.

Hur fick du samlingslånet fr Thorn? Ränta? Och när?
Ff är många men din score är mest avgörande.
Din belåningsgrad är inte heller extremt om du får 35t efter skatt. Jämkar du?
Skulle rekommendera att lösa så många krediter som möjligt det hjälper din score ännu mer. Kommer du ner till mycket bra eller utmärkt då har ff inte så stor roll.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp