- Meddelanden
- 1 487
- Mottagna reaktioner
- 780
- Poäng
- 677
Nej, är du medlem hos dom får du rabatten hos förmedlare också.Då går han iofs miste om ränterabatten hos coop som man får när man söker direkt hos dem som medlem
Nej, är du medlem hos dom får du rabatten hos förmedlare också.Då går han iofs miste om ränterabatten hos coop som man får när man söker direkt hos dem som medlem
Du minskar verkligen dina chanser genom att bara söka hos Coop, speciellt när förmedlarna jobbar hos Coop. Om Coop kan bevilja dig ett lån så gör dom det via förmedlare också. Skillnaden med förmedlare är att om Coop inte kan bevilja dig något kanske en annan bank kan göra det. Däremot ser det ju kanske inte så ljust ut med tanke på att du sökte så sent som i maj men ska du göra en ansökan så gör vi förmedlare!
Säker?Nej, är du medlem hos dom får du rabatten hos förmedlare också.
Säker?
Om du som låntagare dessutom är Coop-medlem och söker via coop.se får du alltid 1 %-enhet lägre ränta från din individuellt satta ränta.
Ja de tar väl höjd för bra mycket mer utgifter för tex livsmedel och räntor när de kollar ens siffror nu. KALP kalkylerna har nog skruvats uppHar det nyss ansökts och inte erbjudits något ligger der verkligen i korten att det blir nej nu med
Advisa mfl säger att man ska vänta 1.5 månad så det blir ju uppfyllt för dig vid månadsskiftet. Jag hade kört en vecka in i augusti om jag vore dig.ställer nu samma fråga som jag ställde i uc tråden.
Nu vid uppdatering efter ett samlingslån den 15 juli, så gick mitt score ner till 1,0% och en ff går ut i slutet av månaden då bör betyget hamna under 1 dvs mycket bra är det lönt o skicka en ny ansökan på lendo då för att samla resterande? Eller bör man vänta längre