Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ange inkomst

Heeeeej var det inte du som argumenterade med en "utlänning" på telefon när det gällde din deklaration?;) men snabbt som fan ändrade du inlägget och tog bort det... tror du inte att vi såg det? Feg är vad ni är:)

Ja, det var mest troligt en utlänning på grund av hans brytning? Frågor på det? Vad har det med saken att göra?
Ska man sitta på en viktig post som skatteverket är borde man kunna svenska, kan jag tycka.

Jag har jägarbössorna nära till hands så jag välkomnar den dagen landet spårar. Är redo och det lär inte vara många tiotal år bort.

Ja, det var mest troligt en utlänning på grund av hans brytning? Frågor på det? Vad har det med saken att göra?
Jag har jägarbössorna nära till hands så jag välkomnar den dagen landet spårar. Är redo.:)
Men skuldsätt dig och skyll på andra så länge då:) bli nu bara inte för tjock så du kan springa... varför ändrade du inlägget då? Och det lilla du har mellan benen kan ju knappt kallas bösse din skojare:)

Är det inte dyrt att surfa utomlands Vaa?

Men skuldsätt dig och skyll på andra så länge då:) bli nu bara inte för tjock så du kan springa... varför ändrade du inlägget då? Och det lilla du har mellan benen kan ju knappt kallas bösse din skojare:)
Utlänning eller ej svart vit har ingen betydelse alla är människor det är hur vi är som har betydelse inte hudfärg eller annat! Har mycket fina vänner som är av utländsk härkomst det sitter inte i vilket land man kommer ifrån ❤️

Utlänning eller ej svart vit har ingen betydelse alla är människor det är hur vi är som har betydelse inte hudfärg eller annat! Har mycket fina vänner som är av utländsk härkomst det sitter inte i vilket land man kommer ifrån ❤️
Fint sagt syrran!!❤️ Men det var nog "snickers" du skulle citera och inte mig.

Hahaha, ja för det är ju verkligen Pelle, Oskar och Lars som driver omkring i adidasbyxor med sina utmärkande 3 klassiska ränder och huvtröja och rånar folk på mobiltelefoner, jackor, klockor och skoldatorer men du har rätt. Svart, vit, gul spelar ingen roll. Inte färgen det handlar om utan mer vilken kultur man kommer ifrån, hur man växer upp, vilken syn man blir upplärd till och så vidare.

Ingen vid sina sinnens fulla bruk kan på allvar påstå att landet inte spårat ur senaste 20-30 åren.

En gång i tiden var man stolt över att vara svensk, idag skäms man och kallar sig för schweizare om någon frågar.

Senast ändrad:
Hahaha, ja för det är ju verkligen Pelle, Oskar och Lars som driver omkring i adidasbyxor med sina utmärkande 3 klassiska ränder och huvtröja och rånar folk på mobiltelefoner, jackor, klockor och skoldatorer.

Ingen vid sina sinnens fulla bruk kan på allvar påstå att landet inte spårat ur senaste 20-30 åren.

En gång i tiden var man stolt över att vara svensk, idag skäms man och kallar sig för schweizare om någon frågar.
Hahahaha va rolig du är! Du är ju mer parasit än Pelle, Oskar, Lars OCH de med Adidasbyxor tillsammans. Du är ju den som är en börda för samhället. Hade det varit som i USA och många andra länder, hade du suttit i fängelse när du inte kan betala dina skulder. Som en kriminell... men här sitter du och andra och klagar på anmärkningar och kronofogden:) och dricker öl efter öl:D:D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp