Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ange inkomst

Det finns alldeles för roliga människor här i forumet. RÄKNAR med att få? Så jag räknar med att få ett jobb snart som jag räknar med ska betala mig 500k i lön, så jag anger det. Sen om det jag RÄKNAR med inte alls händer, ja då är båda jag och banken körda. Det är säkert vad bankerna vill ha, yup

Du har absolut ingen aning om vad du pratar om. Jag har deklarerat cirka 1.000.000 (10-15% lägre) under snart 12 års tid. Min FASTA lön har utgörts utav kanske 100.000 alltså cirka 10% av min lön är fast - resten är provision/rörlig/bonus.

Jag har genom åren tagit cirka 70-80 lån/krediter/blanco och jag har mer än en gång skickat in lönespecen. Banken vill ALLTID se vad du TJÄNAR. Vad du SKATTAR. Vad du BRUKAR ha ut. Enligt din logik så ska jag alltså ha skrivit 10.000 i lön på den rutan fast jag har en lön på 80.000 haha.

Heeeej syrran är du tillbaka?? Ska man fortfarande hålla med dig eller kan man säga emot nu oxå?;)
Lize må vara en superhero... men istället för vanlig jobb på dagen och bekämpa kriminalite på kvällen, hon hänger på låneform mestadels för spelberoende på dagen, och dricker dyr fransk vin på kvällen;):D:D men hennes sjuka uppmaning till fusk och hennes bedrövliga råd till TS är ju skrämmande... jag kan se eliten är här och krigar direkt när man inte håller med er:) Terry fullbordade detta:p
jag är lika säker på min sak som Lize är med franska viner och Terry är när han skyller på staten och röstar SD för att han lånat pengar av kriminella... :rolleyes:

Heeeej syrran är du tillbaka?? Ska man fortfarande hålla med dig eller kan man säga emot nu oxå?;)
Lize må vara en superhero... men istället för vanlig jobb på dagen och bekämpa kriminalite på kvällen, hon hänger på låneform mestadels för spelberoende på dagen, och dricker dyr fransk vin på kvällen;):D:D men hennes sjuka uppmaning till fusk och hennes bedrövliga råd till TS är ju skrämmande... jag kan se eliten är här och krigar direkt när man inte håller med er:) Terry fullbordade detta:p
jag är lika säker på min sak som Lize är med franska viner och Terry är när han skyller på staten och röstar SD för att han lånat pengar av kriminella... :rolleyes:
Förlåt alla men...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA DET var nog bland det roligaste jag läst:D

Hej Syrran,
Är du tillbaka?
Ska man fortfarande hålla med dig eller kan man säga emot dig nu också?
Lize må vara en superhjälte men istället för vanligt jobb på dagen och bekämpa kriminalitet på kvällen så hänger hon på ett Lånforum. Ett forum mestadels för spelberoende på dagen. Hon dricker dyrt franskt vin på kvällen. Hennes sjuka uppmaning till fusk och hennes bedrövliga råd till trådskaparen är ju skrämmande. Jag kan se att eliten är här och krigar direkt när man inte har bra koll själv. Terry fullbordade detta.
jag är lika säker på min sak som lize är med franska viner och Terry när han skyller på staten och röstar på SD för att han har lånat pengar av kriminella.

Jag gjorde dig en tjänst och förtydligade din rappakalja ovan så att det är mer begripligt, gick som du märker sådär.

Orden jag har fetmarkerat ovan kan du ha som glosor tills nästa vecka när det är dags för det skriftliga förhöret. Verb och adjektiv tar vi veckan senare.

Hej Syrran,
Är du tillbaka?
Ska man fortfarande hålla med dig eller kan man säga emot dig nu också?
Lize må vara en superhjälte men istället för vanligt jobb på dagen och bekämpa kriminalitet på kvällen så hänger hon på ett Lånforum. Ett forum mestadels för spelberoende på dagen. Hon dricker dyrt franskt vin på kvällen. Hennes sjuka uppmaning till fusk och hennes bedrövliga råd till trådskaparen är ju skrämmande. Jag kan se att eliten är här och krigar direkt när man inte har bra koll själv. Terry fullbordade detta.
jag är lika säker på min sak som lize är med franska viner och Terry när han skyller på staten och röstar på SD för att han har lånat pengar av kriminella.

Jag gjorde dig en tjänst och förtydligade din rappakalja ovan så att det är mer begripligt, gick som du märker sådär.

Orden jag har fetmarkerat ovan kan du ha som glosor tills nästa vecka när det är dags för det skriftliga förhöret. Verb och adjektiv tar vi veckan senare.
Ojjooojjjojj!! Att du agerar språk polis, betyder ju att du tog åt dig lite:) var detta verkligen ditt svar?? Wow.. ja men ok då... Tack tack

Ojjooojjjojj!! Att du agerar språk polis, betyder ju att du tog åt dig lite:) var detta verkligen ditt svar?? Wow.. ja men ok då... Tack tack

*Språkpolis

Nej jag sitter här och dricker dyrt vin, dock inte franskt som min älskade Lize föredrar utan något italienskt, organiskt. Smakar faktiskt helt okej!
Jag hoppas att du också har en helt fantastisk fredagskväll!

Du får säga vad du vill haha yes iam back!! Är för intresserad hur det går för mina vänner här och vill dom det bästa❤️❤️ Att Terry röstar på SD har väl inget med saken att göra! Om vi nu ska nämna politik blev jag glad att KD tagit steget att prata med alla det är demokrati! Samtidigt har SD rätt i en del saker och behövs!

*Språkpolis

Nej jag sitter här och dricker dyrt vin, dock inte franskt som min älskade Lize föredrar utan något italienskt, organiskt. Smakar faktiskt helt okej!
Jag hoppas att du också har en helt fantastisk fredagskväll!
Det är ju typiskt SD-anhängare att rätta en när man inte kan argumentera:)
Själv är jag Öl människa Terry. Det bär av till Köpenhamn ikväll så det blir danskt!
Lyxa inte till det för mycket bara, man vet inte vad de du är skyldig pengar tycker om det. Ha en fantstisk ikväll

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp