Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Amex Green, lätt att bli beviljad? Inkomstkrav?

man kan väl ta ut kontanter och sätta in på sitt vanliga konto då

man kan väl ta ut kontanter och sätta in på sitt vanliga konto då
Jag kunde alltid ta ut på mitt kort iallafall. Mot en avgift. Som sagt detta var för ett tag sen. Man ska kunna göra det.
Men varför Amex? Finns andra kreditkort som är lätta/lättare att få och har bättre villkor när man vill dela upp betalning.

Jag kunde alltid ta ut på mitt kort iallafall. Mot en avgift. Som sagt detta var för ett tag sen. Man ska kunna göra det.
Men varför Amex? Finns andra kreditkort som är lätta/lättare att få och har bättre villkor när man vill dela upp betalning.
Själv har jag ett Everydaycard. Ny kund, har fptt första fakturan. Nästa kommer vis e-faktura. Annars kostar fakturan 19 kronor. Kommer betala in hela fakturan. Jag får bonuspengar på allt jag handlar på. 1 procent om jag handlar mat . Har redan kommit upp över 60 spänn på en månad . Gillar kortet mer ich mer. Nu i sommar får vi dubbel bonus på vissa, typ om man går ut på restaurang eller fika nånstans.

Själv har jag ett Everydaycard. Ny kund, har fptt första fakturan. Nästa kommer vis e-faktura. Annars kostar fakturan 19 kronor. Kommer betala in hela fakturan. Jag får bonuspengar på allt jag handlar på. 1 procent om jag handlar mat . Har redan kommit upp över 60 spänn på en månad . Gillar kortet mer ich mer. Nu i sommar får vi dubbel bonus på vissa, typ om man går ut på restaurang eller fika nånstans.
Låter som ett bra kort. Har dock aldrig haft det.
Jag har ju haft Amex innan i ett par år och jag gillade det. Sa upp kortet när jag blev pappa (ändrade mitt livstil) :)
Nu var det dags igen, denna gång Amex Green.
Tack för info angående Everydaycard!

Låter som ett bra kort. Har dock aldrig haft det.
Jag har ju haft Amex innan i ett par år och jag gillade det. Sa upp kortet när jag blev pappa (ändrade mitt livstil) :)
Nu var det dags igen, denna gång Amex Green.
Tack för info angående Everydaycard!
Dom hade väldigt bra lägsta årsinkomst, 75 000 kronor. Men man får inte ha för många UC. Vet inte hur många, killen jag mailade på deras kundtjänst visste inte heller vart gränsen låg. Jag hade 4 onödiga innan jag sökte. Gränsen kanske går vid fem.

Kan förtydliga angående Everydaycard att du får riktiga pengar tillbaka på deras bonus :)

Räcker kanske med att inte ha anmärkningar.
Men man ska helst ha en kreditlimit på 10.000 + om det ska vara värt annars är det ju i princip som random SMS-Lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp