Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Amex Green, lätt att bli beviljad? Inkomstkrav?

Ja precis
Fast med lite lägre månadskostnad då. Har varit spelberoende så kommer använda det som ett betalkort och betala in till då det inte går att spela med.

Räcker kanske med att inte ha anmärkningar.
Men man ska helst ha en kreditlimit på 10.000 + om det ska vara värt annars är det ju i princip som random SMS-Lån.
Inga anmärkningar och taxerat inkomst. De verkar ha blivit lättare efter de övergått till kreditkort. 10k borde ju vara minimum i gräns. Jag kan återkomma när jag fått kortet.

Amex green card då
Du kan väl förklara istället för att komna med dryga kommentarer

Men vadå dryga kommentarer? Du har ju inte läst på någonting om AMEX trots att du har beställt ett kort från de?
Det är inte mitt jobb att utbilda dig. Gör en sökning på Google eller besök deras hemsida kanske?

Du skriver "Amex" som att det är representativt för ett kort när de har hur många kort som helst i olika prisklasser och kreditnivåer.

Senast ändrad:
kan hålla med om att jag läst på dåligt
Hur mycket ska man betala varje månad på det 1/24 del eller? Nån som vet

kan hålla med om att jag läst på dåligt
Hur mycket ska man betala varje månad på det 1/24 del eller? Nån som vet

Allt väl? Nu var det några år sedan jag hade Amex, men på den tiden så fick man en räkning varje månad på hela beloppet som man hade handlat för.

Dom har numera gått över till kreditkort vilket jag tror medger delbetalning. Jag har fortsatt 2 Amex betalkort och dessa kan inte delbetala utan skall vara Amex tillhanda totala summan. Dessa kort finns ej längre att få från Amex.
Allt väl? Nu var det några år sedan jag hade Amex, men på den tiden så fick man en räkning varje månad på hela beloppet som man hade handlat för.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp