Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

American express krav?

Fina fisken! Hur mycket kommer du kunna casha ut med Paygoo och hur mycket återstår innan du är ”safe”?

Detta gick utmärkt om någon undrar. Köpte med mitt Amex "PayGoo" reload för 10.000 på Pressbyrån - tog ut pengarna i kontanter.

Vad är det för förutsättningar för att få amex? Uc?
Någon med tips på enkla kreditkort att få med kassa förutsättningar? Tacksam för svar.

Detta gick utmärkt om någon undrar. Köpte med mitt Amex "PayGoo" reload för 10.000 på Pressbyrån - tog ut pengarna i kontanter.
Finns det ingen möjlighet att ladda dessa online? Känns inte så spännande att köpa paygoo för 40k hos pressbyrån?

OT: akta dig för pressbyrån på centralen, kan vara förenat med livsfara att vistas på centralen tydligen ;) @Terry_

Igår gick det utmärkt att ladda på mitt PayGoo reload med 10.000 och ta ut dessa i kontanter.
Idag gick det också bra att ladda på PayGoo-kortet med amexet men i bankomaten kunde jag inte ta ut pengar,
How come?
30.000 är väl max man kan ta ut på en månad?

Blev idag beviljad Amex platinum. Hur fungerar detta? Kan jag börja idag att använda det innan jag fått det fysiskt? Vilken kredit får man med inkomst på ca 500000/år.

Jag har ca 700' i inkomst, ca 100' i underskott. Inget annat konstigt. Möjligtvis lite för många förfrågningar. Fick enbart strax under 20' i kredit när jag öppnade brevet med kortet som kom från Storbritanien tror jag. Ångrade avtalet direkt så letar efter annat kort nu...

Jag fick också riktig piss-limit...40.000 bara.

Tog väl en vecka eller något.
Jag vet inte vad Apple Pay är.

Jag sökte idag ju. Så 900K i blanco. 3-4 färska FF (från idag) årsinkomst vet du...

Jag reser mycket. Vad är priority pass?

Terry vad hade du för betyg ungefär när du sökte detta? Funderar på att skaffa det men har 7 % i UC betyg just nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp