Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

American express krav?

Stämmer, det jag menade var att med mc/visa kan du föra över till personkonton, detta är nu spärrat för Amex.

Jag har lyckats betala vissa av dessa smålån med mitt amex genom betalo/billhop, de har blivit striktare men går fortfarande.

Exempelvis hela untie-koncernen (slantar, extrakosing, untie), har blivit nekad betalning någon gång men typ 2/3 ggr gick det. Samma sak med Northmill, har också fungerat.

Stämmer, det jag menade var att med mc/visa kan du föra över till personkonton, detta är nu spärrat för Amex.

Kan man på NÅGOT SÄTT omvandla "krediten" man har till rena pengar?

Kan man på NÅGOT SÄTT omvandla "krediten" man har till rena pengar?
Om du känner någon med bg/pg så kan du ta ut hela krediten via Betalo/Billhop till en avgift av 2.5% (går att få 2.25% genom att maila dem om sänkt avgift för Amex)
Annars om du känner någon som har iZettle.

Terry, jag har kanske 1-2 ggr satt in pengar på skrill med mitt amex, eller typ paypal o plockat ut det till bankkonto. Var några år sedan jag gjorde detta, men fungerade då.

Fick dock sms och var tvungen att ringa amex, de misstänkte bedrägeri. Ställde på den tiden inte så mkt frågor, men kan också ha ändrats.

Kreditgränsen står på brevet du får hem med kortet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp