Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Amazon.de faktura - någon som provat?

Vet folk som fortfarande får ut varor , huawei telefon p30 parfymer som kostar över 2000kr kläder jackor mm

Inte det jag undrade . Bara om det görs upplysning vid varje köp ?

Jag godkändes inte med skuldsaldo och anmärkningar !
Jag beställde ngra saker för 1400kr fick det godkönt med skuldsaldo. Har dock ingen tanke på att inte betala. Tänker betala in varje krona så fort fakturan kommer. Hämtade varor idag. Har inte ens fått en kopia på upplysning. Mkt märkligt

Jag försökte beställa, först det gick efter ett tag så fick jag att ordern annullerades sedan spärrades mitt konto och de bad mig skicka personbevis alltså mina kortuppgifter förutom de sista siffrorna och min adress osv. Jag gjorde det och ändå upphävde de inte spärren. Jag gjorde nytt konto och jag köpte direktbetalning, tänkte då efteråt skall det funka med faktura.
Nej de annullerade tillomed min direktbetalning och spärra mitt konto igen. Har gjort detta typ 3 gånger nu fattar inte varför detta händer.

Har det hänt någon annan?
Detta hände på både amazon.de och amazon.se

Är det fler som märkt att man inte kan välja faktura länge på amazon köp

Kanske förklarligt att faktura försvunnit när såå många garanterat inte betalt

Vi kontaktar dig gällande din fråga om Månadsfaktura som betalningsmetod. Vi vill informera dig om att vi för närvarande arbetar med att förbättra kundupplevelsen och genomför systemuppgradering. Därför har vi avbrutit Månadsfaktura som betalningsmetod tills vidare. Du kan inte längre göra några nya beställningar på Amazon.se genom att använda Månadsfaktura.

Detta påverkar inte din möjlighet att betala eventuella utestående fakturor som du kan ha. De förblir tillgängliga under "Mina månadsfakturor" (https://www.amazon.se/myinvoices). För nya beställningar måste du välja en annan betalningsmetod. Du kan välja din nya betalningsmetod genom att besöka "Ditt konto" (http://www.amazon.se/gp/css/homepage) och välja "Betalningsalternativ".

Vi ber om ursäkt för eventuella besvär detta kan orsaka

Helt rätt att ta bort faktura som betalningsmöjlighet, när folk beställer till höger och vänster och sedan skiter i att betala.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp