Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Amazon.de faktura - någon som provat?

Betalningsrevidering behövs.
Testade olika belopp, först 25.000.
Sen 9.000 så det är ingen idé att prova om du är hos kf.

Jag har skulder hos kronofogden, efter många försök till en beställning så lyckades jag att beställa en laptop. Vet inte varför det gick inge om när allt innan blev att betalningsrevidering behövs. Laptopen var på 17000kr

Betalningsrevidering behövs.
Testade olika belopp, först 25.000.
Sen 9.000 så det är ingen idé att prova om du är hos kf.

Jävla skillnad på 40.000 hos fogden som jag har, och 1,2 miljoner.

Än så länge har jag fått 2 mejl gällande fakturan, ej något nekande.

Jag har även betalat en viss del till fogden under 10år.

Första gick igenom , men andra nekad.. på andra försöket verkar en bisnode tagits, fick det på kivra.

Första gick igenom , men andra nekad.. på andra försöket verkar en bisnode tagits, fick det på kivra.

Jag råkade lägga 2 beställningar istället för 1 ihop, i fredags då. Och ingen av dom har nekats. Summan ligger sammanlagt på 22000ca.

Så det är alltså folk som lyckats beställa med skulder hos KFM? Jag har själv skuldsaldo och alltid nekats, hur göra för att lyckas haha?

Jag råkade lägga 2 beställningar istället för 1 ihop, i fredags då. Och ingen av dom har nekats. Summan ligger sammanlagt på 22000ca.

Jag la 2, den första godkändes , den andra med men sedan fick jag mejl ca 1 timme efteråt att den andra avbrutits.

Den första ligger kvar och ska levereras på onsdag men , vet ej vad som händer. Kanske går den iväg , kanske inte.

Kanske är spelbolagen som ligger bakom att det går igenom? De antar väl att vi ska sälja varorna och göda spelbolagen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp