Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Amazon.de faktura - någon som provat?

Har lite svårt att tro på snubben. Kollar man igenom hela datorutbudet är det tidigast leverans fredag när jag kollade imorse o de flesta är tom mån, ons. Det är en hel arbetsvecka o framåt. Skulle han fått den på 2 dagar? Låter otroligt.

Kan du inte lägga upp en printscreen hur transporten såg ut? Så vi kan se?

För det första, jag är en tjej. Se denna bild. Där har du lite iaf. Kan inte visa för mycket då jag vill vara anonym.
20201102204445-85.226.176.7.jpg

Jag har ingen anledning att ljuga för någon här. Vill man ha fler bilder så att jag kan bevisa att jag beställde i fredags och fick den idag så får ni säga till så får jag lösa det privat till den personen. Kan även ta bilder med laptopen för att bevisa ytterligare

Tips! Sälj på Blocket istället och inte Tradera om du ska ha fast pris. Blocket är lätt att sälja prylar. Hade jag varit dig hade jag hellre att 1 kr auktion och 7 dagar.

Tradera har någon köpargaranti så det kommer dröja innan de släpper pengarna.

Okej, jag kör blocket istället så får vi se :)

Wtf. Verkar som ordern gått igenom!!!

Alla beställningar som rör Apple makuleras men när jag beställde en annan laptop plus datorkomponenter så står det nu förbereder för försändelse och nu finns det upplagt under faktura.

Helt sjukt.

Ingenting är levererat ännu o man ska inte ropa hej före man är över bäcken men spännande. Hoppas hoppas.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp