Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Helt otroligt, enda dom gjort är att lalla i flera månader och bara pratat och skjutit upp lösa. Innan årsskiftet talade de liksom i termer om att en lansering inte alls var långt bort, skulle ske runt årsskiftet/efter årsskiftet samtidigt gav de inget rakt svar för att slippa ha ansvar sen. Men snart är det liksom sommar och man har inte hört ett knyst, enda man ser och upplever är att kraven blir fler och hårdare.
Dags att lansera snart och sluta prata, sagt det på senare tid : Fairlo lever mycket på gamla meriter. Tycker de gått ner sig rejält.
Dags att börja bevisa lite nu igen. Fortfarande bäst på marknaden dock, säger väl ganska mycket om att de andra aktörerna står still. Nej bättre kan ni Fairlo..
Kalla mig bitter om ni vill, men jag talar sanning ;)

Senast ändrad:
Har säkert missat det i tråden, men vad är räntan på fairlo lösa? 11%?

Och nu höjer de räntan på det vanliga lånet!

Bilagor

• 318660D4-7293-4C79-BFFD-FDEC0158CAA4.png
    318660D4-7293-4C79-BFFD-FDEC0158CAA4.png
    1.3 MB · Visningar: 131
Fy fan vad uselt. 2 jävla procent.

Helt otroligt, enda dom gjort är att lalla i flera månader och bara pratat och skjutit upp lösa. Innan årsskiftet talade de liksom i termer om att en lansering inte alls var långt bort, skulle ske runt årsskiftet/efter årsskiftet samtidigt gav de inget rakt svar för att slippa ha ansvar sen. Men snart är det liksom sommar och man har inte hört ett knyst, enda man ser och upplever är att kraven blir fler och hårdare.
Dags att lansera snart och sluta prata, sagt det på senare tid : Fairlo lever mycket på gamla meriter. Tycker de gått ner sig rejält.
Dags att börja bevisa lite nu igen. Fortfarande bäst på marknaden dock, säger väl ganska mycket om att de andra aktörerna står still. Nej bättre kan ni Fairlo..
Kalla mig bitter om ni vill, men jag talar sanning ;)
Haha istället så höjer dom räntan. Har nog ALDRIG varit med om ett företag som ändrat sina villkor lika
mycket som dom, känns som det är ett barn i ledningen.

Ganska rejäl ökning, men det kommer garanterat finnas fler som hakar på nu när dom brutit isen…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp