Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Vill också ha lösa
Jag pratade med kundtjänst och det sa att chansen ökar att du får det, men mycket markant om du lägger dig på magen på golvet på en offentlig plats och skriker jag vill jag vill samtidigt som du sparkar med fötterna och viftar med armarna... ;)

Jag pratade med kundtjänst och det sa att chansen ökar att du får det, men mycket markant om du lägger dig på magen på golvet på en offentlig plats och skriker jag vill jag vill samtidigt som du sparkar med fötterna och viftar med armarna... ;)
Haha testar med en gång

Men nu fick även jag lösa :D

Nu dök Lösa upp även hos mig, synd bara man inte har nån av dom krediterna som går/kommer att gå att lösa. Visst, har lite på Klarna men där har jag alltid kört månadsfaktura.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp