Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Är det någon skillnad i villkor mellan Lösa och Varda? Jag har tänkt lösa Klarna på 45000 och frågan är om jag ska använda Varda för att ta ut 45000 och betala eller vänta till Lösa lanseras för alla?

Någon som har hört någon nyhet om när de tänker släpper lösa?

Fairlo har en fantastisk produkt men det här med lösa har ju inte riktigt gått så bra än så länge. I december sa de ”innan årsskiftet”, för två veckor sedan sa de att lanseringen för alla skulle ske den veckan, nu säger de ”inom några veckor”. Tråkigt.

Nu har Fairlo utökat att man måste haft 50.000 kr i 6 månader innan man kan levla till 100.000. Likadant från 30.000 till 50.000. Jag tänkte levla nu i Mars från 30 till 50. Fy fan vad drygt att dom bara ändrar från 3 till 6 sådär..

Nu har Fairlo utökat att man måste haft 50.000 kr i 6 månader innan man kan levla till 100.000. Likadant från 30.000 till 50.000. Jag tänkte levla nu i Mars från 30 till 50. Fy fan vad drygt att dom bara ändrar från 3 till 6 sådär..
Nej, inte enligt deras hemsida. Då är det enbart 3 dragningar från 30-50 och 6 dragningar från 50-100.

Nej, inte enligt deras hemsida. Då är det enbart 3 dragningar från 30-50 och 6 dragningar från 50-100.
Det här har det varit en stor diskussion om redan , det är ändrat nu till 6 dragningar .
Kopierat från deras sida:
För att Levla till 100 000 kr och 50 000 kr behöver du ha minst sex lyckade autogirodragningar i rad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp