Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
nej det ska inte påverka. Hade inga problem när jag löste klarna och månaden efter höjde Varda.
Man lär väl tänka på att man bör enligt fairlo klara av totalsumman, svårt att tro att de skiljer helt på det och utgår från 0 om du redan har 30.000 på vardag. Skulle jag som har 100.000 på vardag få lösa 50.000 lär de titta på summan 150.000 och anser de att jag klarar 120.000 totalt lät jag bara få 20.000 lösa. I värsta fall inget alls.

Man lär väl tänka på att man bör enligt fairlo klara av totalsumman, svårt att tro att de skiljer helt på det och utgår från 0 om du redan har 30.000 på vardag. Skulle jag som har 100.000 på vardag få lösa 50.000 lär de titta på summan 150.000 och anser de att jag klarar 120.000 totalt lät jag bara få 20.000 lösa. I värsta fall inget alls.
Lite så jag också tänker, har svårt att se att det inte påverkar något

Lite så jag också tänker, har svårt att se att det inte påverkar något
Man måste utgå från vad man kan om sin egen sits. För mig var det inga problem med att ha lösa på 50 och varda 100

kan ju inte utgå från vad andra har för förutsättningar

någon som fått höja 50 till 100 trots rätt låg inkomst samt dåligt bisnode betyg MEN sköt alla regler för levla? dsv inga nya ff under senaste 3 månaderna etc?

Haha. Exakt så svarade dem mig förra veckan och även idag
Fick du svar idag att de kommer släppa det i slutet veckan?
Jag fick svar förra veckan att de kommer göra det slutet av veckan. Idag säger det att det var målsättningen men att det kommer dröja ytligare några veckor.

Fick du svar idag att de kommer släppa det i slutet veckan?
Jag fick svar förra veckan att de kommer göra det slutet av veckan. Idag säger det att det var målsättningen men att det kommer dröja ytligare några veckor.
Japp, idag sa dem till mig att under denna vecka. Dem sa precis likadant till mig förra veckan. I december sa dem under den närmsta månaden. Inte mycket till ordning där verkar det som.

Vad ligger månadskostnaden på om man nyttjar 50k ?

Nån som hört mer när de släpps för alla?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp