Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
För att vara Fairlo tycker jag detta med Lösa varit aningen dåligt hittills. Dom är. Superb i det dom gör annars men nu har dom i 4 månader inte kunnat få på plats att lösa te.x Bank Norwegian och dessutom fortfarande enstaka som har tjänsten och maxbelopp på 50.000

Synd att dom inte kommer någonstans.

För att vara Fairlo tycker jag detta med Lösa varit aningen dåligt hittills. Dom är. Superb i det dom gör annars men nu har dom i 4 månader inte kunnat få på plats att lösa te.x Bank Norwegian och dessutom fortfarande enstaka som har tjänsten och maxbelopp på 50.000

Instämmer helt. Känns konstigt att det inte händer något, lite falska förhoppningar där i höstas men verkar stå helt still och ingen verkar veta när det ska släppas. Tycker kundtkänst är lite otydliga oxkså när man frågar....

Håller helt med. Vid en chatt jag hade med dem i början av december lät det mer eller mindre som att allt skulle vara klart innan årsskiftet. Det hette ”eventuellt innan klarna ska dras”.

Pratade med dem i förra veckan (då har jag inte ens ”lösa” själv ännu) då pratade kundtjänst i termer om en månad cirka, innan man skulle lansera lösa för allmänheten alltså.
Det tar jag med en nypa salt då jag upplever att Fairlo brukar dra ut på tiden.

Tycker också att det känns dåligt. Jag pratade med dem i början på januari. Till mig sa dem att det förhoppningsvis skulle komma igång inom de närmsta månaderna. Känns som att dem ger väldigt olika besked till alla. Dåligt att inget händer, verkligen falska förhoppningar. De borde åtminstone kunna komma med ett preliminärt datum.

Chattade precis med dem.
AB19FB13-8C54-4B44-ABB8-4B36B0ADC0A2.png

Något sådant jag var inne på, kan tänka mig att allting är på plats där runt april-maj. Om jag ska höfta :D

Hoppas verkligen. Skulle underlätta mycket om jag kunde lösa Qliro och BN. Vilka mer ska man kunna lösa?

Frågade kundtjänst idag när de tror det kan komma att lanseras, fick till svar "förhoppningsvis inom en månad"

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp