Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Fick 50k att lösa klarna (15k) så den är nollstäd nu.
Om man ska handla mer på klarna , kan man lösa de igen med fairlo senare?

Fick 50k att lösa klarna (15k) så den är nollstäd nu.
Om man ska handla mer på klarna , kan man lösa de igen med fairlo senare?
Jag fick ett nej när jag frågade fairlo. Iallafall just nu. Kanske när tjänsten lösa är helt funktionellt

Hur funkar fairlo varda? För man över pengar därifrån till sitt bankkonto?
jag har 8 i bisnode i betyg och en FF i nov. Kan jag bli beviljad 100k direkt tror ni?

Hur funkar fairlo varda? För man över pengar därifrån till sitt bankkonto?
jag har 8 i bisnode i betyg och en FF i nov. Kan jag bli beviljad 100k direkt tror ni?
Testa och återkom ! Pengarna kan du välja sen om du vill föra över allt lr lite grann

Men om jag blir nekad på 100 blir det svårt att ansöka om 50 istället då?
Eller om jag blir nekad 100 erbjuder de då 50 direkt istället??

Skulle vara grymt att bli beviljad 100, då kan jag lösa bort äckliga klarna och sen ha lite buffert tills att inkomsten ändras i juni för att sedan söka samlingslån..

Skulle vara grymt att bli beviljad 100, då kan jag lösa bort äckliga klarna och sen ha lite buffert tills att inkomsten ändras i juni för att sedan söka samlingslån..
Om du inte blir bevilja 100 så kan du få erbjudande om mindre summa.

Tack för svar!
Har du testat det själv?
Jag själv har bara 10k pga dåliga förutsättningar. Har sämsta betyg på Bisnode och bara 130k inomst 2020 pga studier.
Om du t.ex får 30k kreditutrymme kan du efter 3 lyckade dragningar prova höja till 50k, 3 ytligare månader till sen 100k. De kolla mycket på ff senaste 3 månader.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp