Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Allt går åt helvete, hur fördelas pengarna, är det efter storlek på skuld?

Jag vill inte bo i lägenhet.. har inga skulder hos KF. Men 10 000 för en lägenhet i den storleken som behövs per månad som slängs i sjön när man kan köpa ett hus kontant superlätt för 100-200 000 om man köper på landet.... aldrig.
Beror ju på vart man måste bo! Här finns inte några hus för 100-200000.

Beror ju på vart man måste bo! Här finns inte några hus för 100-200000.

Över hela Sverige finns det ju billiga om man gillar att bo avsides, men jag tycker det är hemskt jobbigt med grannar, hade helst sluppit att höra andra när jag står i min trädgård.. o_O Som att man delar fast det är stora tomter allihop, man blir störd.

Man blir ju inte vräkt pga skulder, man blir vräkt pga obetalda hyror som regel.
Hur skulle det fungera om det i fastighetsbolaget myrahem med 6 lägenheter och 2 av dom inte betalade hyran på flera månader, man la pengar på en resa utomlands i stället. Jag tror inte du skulle vara så nöjd över att dina inkomster dalat ner och du kanske inte ens har råd att betala de löpande kostnaderna för huset..
Ja precis, sen vettefan angående siffrorna, total skuld är 900 tusen hennes och hans belopp hos kfm är en miljon... får inte ihop totalskulden på 1,3 milj som inlägget inleds med tyvärr.....

Ja precis, sen vettefan angående siffrorna, total skuld är 900 tusen hennes och hans belopp hos kfm är en miljon... får inte ihop totalskulden på 1,3 milj som inlägget inleds med tyvärr.....

Kan vara stora gemensamma lån

Över hela Sverige finns det ju billiga om man gillar att bo avsides, men jag tycker det är hemskt jobbigt med grannar, hade helst sluppit att höra andra när jag står i min trädgård.. o_O Som att man delar fast det är stora tomter allihop, man blir störd.
Nja, ska man ha en, vatten, rimligt kök och badrum och sovrum på pendlingsavstånd till de stora städerna så går det ju inte att hitta något för den pengen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp