Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Akut lån

Fråga en arbetskamrat om du kan få hjälp med husrum och lite käk ett par veckor.
Ja, det får bli så. Ville verkligen komma hit och stå på egna ben, eller börja om iallafall. Får se om någon kan hjälpa mig med det, har bara gått 2 veckor. Dom kommer nog tro jag är en tiggare. Men ja.. så kanske det är ändå.

Ja, det får bli så. Ville verkligen komma hit och stå på egna ben, eller börja om iallafall. Får se om någon kan hjälpa mig med det, har bara gått 2 veckor. Dom kommer nog tro jag är en tiggare. Men ja.. så kanske det är ändå.
prova swishjälp sidor på fb? om du har swish...

prova swishjälp sidor på fb? om du har swish...
Jag har swish men vafan. Jag vet inte. Känns så jävla botten att slänga ut mitt namn. Jag fattar att jag inte har så mycket val men det känns verkligen så djupt under vatten. Har två småbarn i Norra Sverige och TÄNK om någon som känner någon såg. Så jävla pinsamt.

Jag har swish men vafan. Jag vet inte. Känns så jävla botten att slänga ut mitt namn. Jag fattar att jag inte har så mycket val men det känns verkligen så djupt under vatten. Har två småbarn i Norra Sverige och TÄNK om någon som känner någon såg. Så jävla pinsamt.
Du har inga möjligheter att ta lån?

Du har inga möjligheter att ta lån?
Nej, min kreditvärdighet är otroligt låg. Annars vore det såklart nummer 1 att göra på listan.

Som sagt, shit happens och jag är här av en anledning och jag tar på mig fullt ansvar. Att jag dock skulle vara utan käk var aldrig något jag tänkte. Men livet kommer ikapp sägs det.

man kan vara anonym och du kan säga att numret nås på PM
inga konstigheter
shit happens du är inte ensam

Kan du hitta lokala grupper där på fb, och typ erbjuda dig rasta hundar, måla ett staket åt någon dam, klippa gräs, handla åt någon gamling som inte orkar bära hem kassar?

Sätt upp lappar på butiker att du kan stå till tjänst...

Har de pantsystem som i Sverige? Panta burkar...

Och skulle det krisa totalt, gå till något cafe och när folk ätit klart och lämnat bordet, ta deras överblivna mat... Oftast lämnas massor!!! Om du verkligen inte har något att äta....

Låna pengar från någon jobbarkompis?

Barnens mamma, kan hon hjälpa dig med en liten slant?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp