- Meddelanden
- 12
- Mottagna reaktioner
- 8
- Poäng
- 26
Ja vattenfasta gör jag definitivt idag, det är väl kanske det som stämmer ihop med någon annan tråd!Den där vattenfastan det pratades om i en annan tråd kanske.
Ja vattenfasta gör jag definitivt idag, det är väl kanske det som stämmer ihop med någon annan tråd!Den där vattenfastan det pratades om i en annan tråd kanske.
Ja, det får bli så. Ville verkligen komma hit och stå på egna ben, eller börja om iallafall. Får se om någon kan hjälpa mig med det, har bara gått 2 veckor. Dom kommer nog tro jag är en tiggare. Men ja.. så kanske det är ändå.Fråga en arbetskamrat om du kan få hjälp med husrum och lite käk ett par veckor.
prova swishjälp sidor på fb? om du har swish...Ja, det får bli så. Ville verkligen komma hit och stå på egna ben, eller börja om iallafall. Får se om någon kan hjälpa mig med det, har bara gått 2 veckor. Dom kommer nog tro jag är en tiggare. Men ja.. så kanske det är ändå.
Jag har swish men vafan. Jag vet inte. Känns så jävla botten att slänga ut mitt namn. Jag fattar att jag inte har så mycket val men det känns verkligen så djupt under vatten. Har två småbarn i Norra Sverige och TÄNK om någon som känner någon såg. Så jävla pinsamt.prova swishjälp sidor på fb? om du har swish...
Du har inga möjligheter att ta lån?Jag har swish men vafan. Jag vet inte. Känns så jävla botten att slänga ut mitt namn. Jag fattar att jag inte har så mycket val men det känns verkligen så djupt under vatten. Har två småbarn i Norra Sverige och TÄNK om någon som känner någon såg. Så jävla pinsamt.
Nej, min kreditvärdighet är otroligt låg. Annars vore det såklart nummer 1 att göra på listan.Du har inga möjligheter att ta lån?
man kan vara anonym och du kan säga att numret nås på PMJag har swish men vafan. Jag vet inte. Känns så jävla botten att slänga ut mitt namn. Jag fattar att jag inte har så mycket val men det känns verkligen så djupt under vatten. Har två småbarn i Norra Sverige och TÄNK om någon som känner någon såg. Så jävla pinsamt.
Tack, uppskattasman kan vara anonym och du kan säga att numret nås på PM
inga konstigheter
shit happens du är inte ensam