Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Akut lån med KF!

Tack! Visste inte den tråden fanns, vet dock att det inte är tillåtet här annars så ville poängtera för att undvika problem!
Mat!

Trodde den tråden bara var synlig för ”äldre” medlemmar

Ingen som vet om det finns nån sida för " privata" lån heller? Jag vet att det inte är tillåtet här!! Har verkligen verkligen panik. :-(
Det är nog kanske klokt att det är då, det är väl ännu värre att sätta en privatperson inatt behöva krångla för att få igen pengarna

Jo, absolut och jag förstår att det inte är lätt att hitta om det ens finns, men just nu så behöver jag verkligen tömma ur alla möjligheter och även om jag har kronofogden sedan förut innebär det inte att jag inte skulle betala tillbaka ett lån, privat eller från ett företag? Men självklart minskar förtroendet för mig pga det, det förstår jag.

Jo, absolut och jag förstår att det inte är lätt att hitta om det ens finns, men just nu så behöver jag verkligen tömma ur alla möjligheter och även om jag har kronofogden sedan förut innebär det inte att jag inte skulle betala tillbaka ett lån, privat eller från ett företag? Men självklart minskar förtroendet för mig pga det, det förstår jag.

Om du kollar kreddyappen, vilket betyg har du där?

Hamnar på svagt, så kanske får inse att jag inte har nån direkt möjlighet nånstans.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp