Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Akut lån med KF!

69...så riktigt dåligt, men har inte någon inkomst som syns heller om det spelar roll där?

69...så riktigt dåligt, men har inte någon inkomst som syns heller om det spelar roll där?
Det står inte med men siffran är en produkt av alla uppgifter inkl inkomst.
Det är ju möjligt att du skulle betala tillbaka tusenlappen, men om någon riskvillig aktör skulle låna ut till 10 st med dina förutsättningar så skulle det bli strul med snudd på 7 av 10.
Då avstår man alla 10.

Har du löneutmätning kan det ju vara något som kan innebära skäl för anstånd?

Jo, jag förstår ju förutsättningarna och hur de ser ut, absolut, ville ändå se om de fanns bara för läget är som det är.
Annars hade jag aldrig lånat till nåt onödigt nu!
Nej, har ingen utmätning. Tack för info och bra app att ha ändå!

Jo, jag förstår ju förutsättningarna och hur de ser ut, absolut, ville ändå se om de fanns bara för läget är som det är.
Annars hade jag aldrig lånat till nåt onödigt nu!
Nej, har ingen utmätning. Tack för info och bra app att ha ändå!
Är nog inget bolag som nappar och ska nog vara så.

Du kanske ska börja betala skulderna så slipper du ha så här dålig kreditvärdighet

Nej, det är väl bra att företagen inte bidrar till ännu sämre ekonomi hos folk absolut.
Men just i nuläget hade de varit väldigt tacksamt om de hade gjort det faktiskt...
Iaf, tack för svar, och jag får se hur jag kan lösa situationen på nåt annat sätt!

Nu brukar inte jag dömma folk, men om det är en sådan kris och mat är orsaken, då hade jag helt ärligt begett mig till de centrala delarna av nån stad och satt på mig en huvtröja och letat upp 20 aluburkar och pantat och köpt spaghetti eller nått och en burk krossade tomater. Bedrövligt att behöva göra så, men nöden har ingen lag. Alternativt kontakta kyrkan eller soc. För mat borde man kunna få fram en slant till speciellt om man har barn. För är det mat till en person så klarar man en och en halv veckan på mycket mindre än 1000 spänn OM MAN VILL.

Lycka till.

Senast ändrad:
Japp, absolut jag får självklart se till att lösa det oavsett sätt. Nu bor jag i en liten håla, kan inte bara gå iväg och har 4 st som ska äta om ja räknar bort mig själv.
Men det är givet att jag på något sätt ordnar upp det, tack för tips iaf, hade använt mig av det om det varit möjligt!
Jag hade förmodligen klarat mig på mindre än 1000 :- också, men då jag tittade över de lån som fanns så va de ofta den lägsta summan.

Frågar här igen, hade en tråd för ett tag sedan ( då va de krångel med bostadsbidrag) men eftersom jag då testade alla aktörer jag kunde hitta utan resultat så frågar jag nu om det går att hitta någonstans där man kan låna en tusenlapp i två veckor privat? Eller med hur dåliga villkor som helst, det spelar ingen roll!
Jag har gjort ett misstag och lånat ut pengar till fel person så nu är det kris och jag klarar inte oss själva.
Dumt, ja...det vet jag alltför väl...
Också att det ser illa ut att åter behöva låna akut... Men kan betala tillbaka, med ränta...jag har bara sån panik... Så om nån sitter på nån sida eller kan förmedla nån aktör så vore jag djupt tacksam...
Ber om ursäkt för att jag startar en ny tråd om jag borde tagit upp min gamla istället.

://klaralan.se/?utm_source=klaralan&sid=1565353904&cn=at_gd&cv=EEDB986359C80331392DF5E3387CB1406AFAC69B&at_gd=EEDB986359C80331392DF5E3387CB1406AFAC69B

prova.

Långivare som godkänner SMS lån trots anmärkningar​

Här nedan hittar du alla långivare som erbjuder sms-lån med flera betalningsanmärkningar. Här finns flera lån med direktutbetalning och vissa långivare beviljar lån utan UC-kontroll.
När du har bestämt dig för vilken långivare du vill söka hos klickar du på ”Gå till ansökan” Du kan också läsa mer om de olika bankerna genom att välja ”Mer info”.

Du har skulder för indrivning? Det är lika kört nu som i november.
På forumet förmedlas inga lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp