Dom sa att dom är totalt bokade fram tills i slutet på augusti så dom ansåg att det jag fick var en akuttid.Man skulle ju kunna tro att soc borde ha akuttider för sånt här.. har du testat nå socialnämndens ordförande?
Dom sa att dom är totalt bokade fram tills i slutet på augusti så dom ansåg att det jag fick var en akuttid.Man skulle ju kunna tro att soc borde ha akuttider för sånt här.. har du testat nå socialnämndens ordförande?
Dom sa att dom är totalt bokade fram tills i slutet på augusti så dom ansåg att det jag fick var en akuttid.
Det är imorgon som är sista dagen för mig att betala skulden annars så sägs mitt kontrakt upp och ärendet skickas till kronofogden som bestämmer datum för avhysning.Och fråga nr 2?
samt : är det i morgon dom säger upp? då har du ju tid att återvinna bostadsrätten också, dvs uppsägningen hävs om det betalas inom viss tid, det står nog i stadgarna, jag bläddrade i bostadsrättslagen lite fort och hittade det inte där
Det är imorgon som är sista dagen för mig att betala skulden annars så sägs mitt kontrakt upp och ärendet skickas till kronofogden som bestämmer datum för avhysning.
Jag har rätt att återvinna bostadsrätten om jag betalar innan den 6 augusti då tidsfristen går ut. Efter det har bostadsrättsföreningen rätt att häva mitt kontrakt.Jag kommer inte få något svar på fråga 2?
Ok, ring och fråga hsb vad som gäller angående återvinning av bostadsrätt.
Kfm kommer behöva delge dig osv osv, du kan hålla dig undan ganska länge och hinna betala..
Hur menar du Lasse?Vi skippade den frågan den här gången också tydligen. Jag hade en sista möjlighet för dig men jag tänkte inte lägga hur mycket energi som helst när du väljer att bara svara på valda delar. Önskar dig lycka till.