Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Akut behov att omförhandla lån

Blir så jävla arg på mig själv att man satt sig i denna situation.. Varför slarvade man ens en gång i tiden. 2 år kvar innan anmärkningarna försvinner. Känns som 2 långa år med Nystartfinans i hakarna där jag senaste året betalat 7000kr per månad men skulden har enbart sjunkit 13000 på detta året.

Blir så jävla arg på mig själv att man satt sig i denna situation.. Varför slarvade man ens en gång i tiden. 2 år kvar innan anmärkningarna försvinner. Känns som 2 långa år med Nystartfinans i hakarna där jag senaste året betalat 7000kr per månad men skulden har enbart sjunkit 13000 på detta året.
Wow, sjuka siffror... Vad har du för ränta egentligen?

Lätt att va efterklok kompis.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp