Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Akut behov att omförhandla lån

Hej!
Jag är i akut behov av att omförhandla mitt lån på Nystart finans där jag även har en medlåntagare. Min medlåntagare vägrar vara kvar som det och jag känner mig tvungen att lyssna. Jag har en skuld på ca 380 000 hos dem och 3 betalningsanmärkningar. Gjorde i helgen ett försök på Sambla att omförhandla lånen men fick inget natt. Har ni några tips? Jag vet inte vart jag ska vända mig..

Medlånetagaren kan inte hoppa av. Ni har delad betalningsskyldighet.

Varför vill inte medlåntagare vara kvar?

Det blir väldig svårt att få ett så stort lån med 3 betalningsanmärkningar tyvärr.

För att ha större möjlighet att kunna teckna egna lån.
Men varför ger man sig in på att vara medlåntagare från start då ens? Visste inte han om vad det var som gällde?

Vilken dryg sits för dig! Det kryllar ju inte av möjligheter när man har anmärkningar… när går
dina ut? Tror du har nå sånt lån på marginalen också men krävs lik förbannat en medlåntagare.

Utan medlånare tror jag det är svårt.

Jag försökte omförhandla mitt gamla lån på ca 350k hos Northmill men fick "bara" 200k beviljat och då hade jag bara 1 anm och betyg runt 4% då.

Nu är jag nere på 2% men prickfri om 4-5 månader så kommer invänta det innan jag söker igen.

Utan medlånare tror jag det är svårt.

Jag försökte omförhandla mitt gamla lån på ca 350k hos Northmill men fick "bara" 200k beviljat och då hade jag bara 1 anm och betyg runt 4% då.

Nu är jag nere på 2% men prickfri om 4-5 månader så kommer invänta det innan jag söker igen.
Northmill ville inte erbjuda mig någonting alls :( Grattis till dig som snart är skuldfri :)

Nog kört sålänge du har 3 anmärkningar tyvärr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp