Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Advisa, Lendo eller freedom finance?

Vad har du för förutsättningar Minns?
Inkomst? Förfrågningar? Anmärkningar?

Aaah sökte innan helgen då mitt kreditscore gått från 27 till 18. Så den är ju fortfarande inte bra men ändå. Ansökte om 80’000 i 8 år tror jag det var. Fick avslag av alla på 5 minuter. Har aldrig hänt! Gjorde jag ett misstag? Tog jag för ”lång” tid till för liten summa?
Om du hade 18 i betyg/risk är det svag kreditvärdighet så det är nog kanske därför du fick avslag. Vad har du annars för förutsättningar? Taxerad Inkomst och anmärkningar?

En fråga.. om jag redan har remember och söker samlingslån hos en lånegivare. Kommer jag då inte få något erbjudande från remember då? Lånet hos dom är ju ett av lånen jag vill samla, så det kanske blir konstigt:eek:

En fråga.. om jag redan har remember och söker samlingslån hos en lånegivare. Kommer jag då inte få något erbjudande från remember då? Lånet hos dom är ju ett av lånen jag vill samla, så det kanske blir konstigt:eek:

Kan inte svara hur det är med remember men det ska inte vara några problem.

I mitt fall hade jag redan 2st lån hos Santander när jag ansökte på Advisa och fick ändå erbjudande från dem med bättre villkor än jag redan hade på dem gamla lånen...
Så jag betala av ett lån hos dem med det nya jag fick från Santander

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp