Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Advisa, Lendo eller freedom finance?

Nordnet gav ett väldigt bra erbjudande, som sen visade sig var uselt för mig. Nordax kom inte med något erbjudande alls, varken hos Advisa eller Lendo.
Väntade ca 32 dagar mellan mina ansökningar (strax innan det första lånet syntes hos uc). Remember var bland de enda som erbjöd hela summan båda gångerna.
Har läst många av dina inlägg, Stort lycka till!

Om jag ska vara taktisk då - vilka datum ska jag söka?

Nordnet eller Nordax? Någon av dom brukar ge bra men nästan alltid en bisnode då och som du säger tuffa krav.
Men tur att dom flesta var med en andra gång..
Under tecknad måste söka först lendo sen advisa sen sambla inom loppet av några veckor bara...

Hur mkt har du i lån på uc idag?
Har du någon plan b om det tex skiter sig på andra ansökan? Får lösenkrav eller för låga erbjudanden?

Jag fick tipset om att vänta minst 31 dagar, pga den ”automatiska spärren”. Om det stämmer kan jag inte helt gå i god för, men det fungerade för mig. Kan ju vara så att det är bättre att det syns på uc att man samlat lån exempelvis. Många faktorer som spelar in. Helt klart en konst detta...

Vad tror ni om mina chanser att söka lån där?
Samla lån dvs
Har 1 anmärkning som går ut 2020 jan.
8 ff
3.2 uc betyg
Synliga blanco 281k.

Vad tror ni om mina chanser att söka lån där?
Samla lån dvs
Har 1 anmärkning som går ut 2020 jan.
8 ff
3.2 uc betyg
Synliga blanco 281k.

Du kan ju ha tur. Har du något att förlora på att prova? blir du nekad pg av anmärkningen så försvinner ju ändå förfrågan i samma veva du blir av med anmärkningen.

Så sant ska avvakta till april då 2 ff försvinner.

Aaah sökte innan helgen då mitt kreditscore gått från 27 till 18. Så den är ju fortfarande inte bra men ändå. Ansökte om 80’000 i 8 år tror jag det var. Fick avslag av alla på 5 minuter. Har aldrig hänt! Gjorde jag ett misstag? Tog jag för ”lång” tid till för liten summa?

Aaah sökte innan helgen då mitt kreditscore gått från 27 till 18. Så den är ju fortfarande inte bra men ändå. Ansökte om 80’000 i 8 år tror jag det var. Fick avslag av alla på 5 minuter. Har aldrig hänt! Gjorde jag ett misstag? Tog jag för ”lång” tid till för liten summa?
Var sökte du? Valde du att du skulle samla lån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp