Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Abuni upphör med sina Kredit

Lite förvarning hade inte suttit helt fel! Håller som bäst på att rensa i skuldträsket så detta hade jag klarat mig utan, ännu en skuld på 5000kr. Jag kan bara säga tack för den Abuni! En till som säger upp avtalet med dom!
Vad gör du nu ska du låta skulden gå till Gothia inkasso du med. Tänker du själv ta bort ditt autogiro så de inte går in och drar? Det här var det sista jag behövde just nu så dålig stil att inte förvarna.

Senast ändrad:
Det är inte autogiro längre nu när gothia tagit över fakturahanteringen. Inscannad faktura kommer till ditt abunikonto som andra räkningar. Du går själv lägga in betalning. Så strunta i det så kommer det efter ett tag en påminnelse och sedan inkasso.

Det är inte autogiro längre nu när gothia tagit över fakturahanteringen. Inscannad faktura kommer till ditt abunikonto som andra räkningar. Du går själv lägga in betalning. Så strunta i det så kommer det efter ett tag en påminnelse och sedan inkasso.
Så jag ska inte görs något, inte ens i betala inte?

Nej jag gjorde inget förrän jag fick inkasso i posten. Ringde och fick avbetalning.

Vad gör du nu ska du låta skulden gå till Gothia inkasso du med. Tänker du själv ta bort ditt autogiro så de inte går in och drar? Det här var det sista jag behövde just nu så dålig stil att inte förvarna.
Jag vet inte vad jag ska göra, jag hade lyckats med att få alla sms-bolagen att dra tillbaka alla lån från KF nu med ännu en skuld vet jag inte längre hur det kommer att gå då smärtgränsen redan var nådd! Tur att jag inte ändrade så att mina räkningar gick till dom ialla fall!

Jag mår så dåligt när sådant här inträffar i månadsskiftet av alla tider på månaden nu vet jag att det blir många sömnlösa nätter fram till att inkassokravet kommer och jag får veta om jag får avbetalningsplan eller inte.
Har världens huvudvärk nu och mår illa nu när jag inte vet hur jag ska klara av att betala denna månad och nästa. Tack så j-la mycket för det Abuni.

Ja dom gjorde oss en riktig björntjänst! Dom kan väl åtminsonde ge f-n i att upplysa oss om att det finns andra kortlåneföretag i sverige, jag tror nog att alla vi vet om det och samtliga av deras kunder! Nu fixar dom nog säker många kunder till som hamnar hos kronis oxå!

Hade jag fått veta att de skulle göra så här utan förvarning hade jag aldrig utnyttjat krediten under april. Så nu får skulden gå till Gothia inkasso antar att jag inte är den enda som kommer att göra det. Nu finns det ingen anledning att betala räkningar med dem längre.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp