Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Abuni upphör med sina Kredit

Jag har nyligen fått avbetalning via gothia för abunifaktura inga problem

Jag har nyligen fått avbetalning via gothia för abunifaktura inga problem

Jag har sedan tidigare beviljad kredit hos abuni som jag ej har utnyttjat.

I morse valde jag att utnyttja den :)

Men hur mycket utnyttjade du av krediten?
Och belopp per månad hos gothia?

Jag har sedan tidigare beviljad kredit hos abuni som jag ej har utnyttjat.

I morse valde jag att utnyttja den :)

Men hur kunde du utnytja krediten om den inte finns längre? Eller fanns den tidigt på morgonen och sen tog de bort den?

5000 på krediten betalar ca 500 /mån. Har ett antal ihopslagna avbet hos gothia så har inte exakt belopp men de är bra att ha och göra med

Tack återigen för svar hur lång tid tog det innan skulden hamnade hos Gothia och innan du fick avbetalningsplanen. Har själv en avbetalningsplan hos Gothia på mitt Meddelandelån så jag vet att de är det bästa inkassoföretaget att ha och göra med. Antar att jag inte blir den första Abuni kunden som kommer att begära detta.

Lite förvarning hade inte suttit helt fel! Håller som bäst på att rensa i skuldträsket så detta hade jag klarat mig utan, ännu en skuld på 5000kr. Jag kan bara säga tack för den Abuni! En till som säger upp avtalet med dom!

Tiden kan tyvärr inte svara på jag har många avbetal som snurrar i huvet. Jag kan kolla upp exakt i veckan

TACK det uppskattar jag verkligen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp