Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Abcfinans.com bluff?

ARS ENTERPRISE AB
NORDANVÄG 3A
222 28 LUND

Ligger bakom denna sida på papperet.

Hade för mig de hade 40-50% månadsränta, börjat ägna sig åt välgörenhet?

Så det är ARS Enterprise AB alltså.
It all make sense now.

Gamla snabbsmskredit.se
Sveriges största bluffbolag genom tiderna.
Vad var räntan sa ni?

Hej. Sökte också lån hos dom i början av veckan. Idag satt det 5000kr på kontot men jag hade bara sökt 1000kr.
Jag mailade dom och frågade varför dom hade satt in 5000kr istället för 1000kr, fick till svar att:
Hej
Det stämmer vid kontroll att 5000 kr betalades ut istället för 1000 kr.

Sen fick jag även ett kontonummer som jag kunde betala tillbaka 4000kr på. Jag betalade tillbaka 5000kr istället. Får hoppas att man slipper dom ...

Hej! Kan du ge mig betaluppgifter ? För har nämligen ett lån att betala tillbaka men får inge svar på mejlen.

Ja jag har fått pengar, 5000kr. Nä men jag ville betala tillbaka det såfort som möjligt då jag fick in pengar från en försäljning igår men det är ju lite svårt när man inte fått några uppgifter öht.
Har inte fått något bekräftelsemejl alls! Ingenting! Jag fyllde i ansökan på hemsidan, 2 dagar senare hade jag pengar på kontot. Men det känns fruktansvärt skumt att de inte ens krävde identifiering och att de inte tagit nån upplysning.
Ångrar djupt att jag sökte det där lånet.

Hej! Har du lyckats få betal uppgifter?

Hej! Har försökt nå dom i en vecka via mejlen för att få betal uppgifter men får inget svar. Så hur går jag tillväga ? De ända jag vill är ju att betala tillbaka lånet.

De skickar ut bluffakturor för påstådda låneansökningar 495 kr.
Betala inte! Hota bara med polisanmälan.

Skandiabanken 9159- 189 591 1 vill man att man ska betala till.

Hehe vilka bluffmakare . Sen vågar dom väl inte ge ut nått nummer så att man kan nå dom antar ja. Nån som vet nått om dessa skojare? Vart dom finns, namn m.m

Hehe vilka bluffmakare . Sen vågar dom väl inte ge ut nått nummer så att man kan nå dom antar ja. Nån som vet nått om dessa skojare? Vart dom finns, namn m.m

Står Götgatan 122 som adress :p. Vilka bluffmakare, jag kommer iaf att polisanmäla om de skickar fogden. Brevet kom från någon digital tjänst tror jag. Man kan väl skicka post genom nätet o ladda upp vad som ska ligga i kuvertet. Bevisbördan får ligga på dom, vem som helst kan ha fyllt i mina uppgifter där.

Antagligen kommer det här förfölja de som ansökt (oavsett om de fått något utbetalt eller inte och oavsett om man betalat tillbaka eller inte) i flera år. Inom en femårsperiod lär diverse krav skickas till KFM med rejät tilltagna avgifter/räntor.

Nån som fått reda på vilka det är som står bakom sidan?
Är nyfiken .
Nån som har betalar till dom?

Hej, jag fick en faktura idag. 495 kr, för att jag var dum o ansökte. Ni som fått det har ni betalat?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp