- Meddelanden
- 213
- Mottagna reaktioner
- 216
- Poäng
- 397
Clyro86 sammanfattar det bra. Dessutom är det höjt i absoluta dunkel vem eller vilka det är som lånar ut. Det kan vara ett företag, privatpersoner eller ja i princip vad som helst. De vet vem som lånar men den som lånar vet inte vem eller vilka man lånar av. Inte så skönt kanske att sova med den vissheten. Jag fick låna men var inte bekväm med att inte veta vem jag lånat av så skrev till e-post adressen en kort tid efter lånet var utbetalt att jag ångrade lånet. Efter ett par dagar fick jag ett kort svar med kontonummer och en summa att betala tillbaka. I malet stod även att jag skulle skicka med mitt personnummer så de kunde se att just jag hade betalat tillbaka. Betalade tillbaka direkt och hörde inget mer. Jag har inget mer att säga om saken. Var och en som läser detta och tråden får själv ta ett beslut mot bakgrund av all info här. För egen del kommer jag nog inte att låna av någon om jag inte vet vem någon är. Klart slut!
Som sagt var försiktig och avvakta deras svar. Det tog några dagar även för mig att få svar.