Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Abcfinans.com bluff?

Sanslöst att det får går till på det sättet, någon tar över ens skuld o fuckar upp räntan hur de vilv. Inte konstigt folk blir evighetsgäldenärer. Skuldsanering enda som kan hjälpa.

Lize, kan du få skuldsanering?
Jag tror det, det är värt ett försök i varje fall, annars blir jag evighetsgäldenär. Har gjort allt för att få sänkt ränta hos alla kreditgivare, men bara fått kalla handen. Dessutom har jag bara 8 år kvar till pensionen, så det talar för det också.

Screenshot_20180221-230914.png

Ja nu dök bifoga knappen upp. Första fota av data skärmen med mobilen. Den bilden blev först nekad för den var på 10mb. Tog skärmdump o nu funkade det.

Tack för detta Helmer!

Vet du ungefär vilken tid du sökte lånet samt vid vilken tid du fick pengarna 2 dagar senare? Jag sökte nämligen igår kväll vid 19 och har inte hört ett ljud ännu.

Tack för detta Helmer!

Vet du ungefär vilken tid du sökte lånet samt vid vilken tid du fick pengarna 2 dagar senare? Jag sökte nämligen igår kväll vid 19 och har inte hört ett ljud ännu.
Jag sökte två dagar innan och skickade också in en kopia på id efter som det står på sajten att hanteringen skulle gå snabbare. I början av denna vecka har jag mailat dem att jag vill förtidlösa lånet jag fick den 6 men inte fått något svar. Har nog aldrig varit med om att Det går fortare att få låna än att få betala tillbaka :)

Jag sökte två dagar innan och skickade också in en kopia på id efter som det står på sajten att hanteringen skulle gå snabbare. I början av denna vecka har jag mailat dem att jag vill förtidlösa lånet jag fick den 6 men inte fått något svar. Har nog aldrig varit med om att Det går fortare att få låna än att få betala tillbaka :)

Är det du som ligger bakom dessa sidor eller? Känns mer och mer som reklam för dessa 2 sidor!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp