Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

38an & nätlån slutat?

Hahahahahahaha bra liknelse med bävrarna Själv känner jag mig som en kackerlacka.... svår att utrota och överlever det mesta!
Nej Everyday+ krediten är hemsk. Har högsta, typ 25 t men skulden är uppe i 43 t nu!! Räntan per månad för mig är över 2000 kr!!!!!!!! Satte in 4500kr den 4/6 men kan bara ta ut 2500. När jag är klar m Sileo o Avida om 6 mån måste jag ta itu med den här krediten. Men toll dess kommer jag ha betalat 12 000kr i ränta....

Åh herregud. +_+ vill bli av med everyday+ nu, undra om man borde prioritera det framför lån på mindre summor. Jag har Vivus 3400, Minifinans 2500, credigo 5000, easycredit 5000, Monetti 15 000, Risicum 10 000, Loanstep 1770, Tusenlappen 1500 och någon mer liten jag tänkte betala först och sen börja beta av jättarna, frogtail 20, ferratum 15 och everyday+ 35ish... för jag tänkte att det är bättre att ha få lån? hur hade du gjort om du kunnat ta undan 50 000? (förutsätter att jag lyckas sälja en bil men får hoppas)

2000 spänn i ränta låter inte kul. Kände mig precis lite lat men fick upp ångan nu att sälja klädesplagg för en tjuga osv. för det är ju inte vettigt att sitta med sånt där. Vi kanske får tillbaka på skatten 2020 iallafall...

Åh herregud. +_+ vill bli av med everyday+ nu, undra om man borde prioritera det framför lån på mindre summor. Jag har Vivus 3400, Minifinans 2500, credigo 5000, easycredit 5000, Monetti 15 000, Risicum 10 000, Loanstep 1770, Tusenlappen 1500 och någon mer liten jag tänkte betala först och sen börja beta av jättarna, frogtail 20, ferratum 15 och everyday+ 35ish... för jag tänkte att det är bättre att ha få lån? hur hade du gjort om du kunnat ta undan 50 000? (förutsätter att jag lyckas sälja en bil men får hoppas)

2000 spänn i ränta låter inte kul. Kände mig precis lite lat men fick upp ångan nu att sälja klädesplagg för en tjuga osv. för det är ju inte vettigt att sitta med sånt där. Vi kanske får tillbaka på skatten 2020 iallafall...

Av alla sms-lån jag haft har värst varit Vivus och Ev+. Bara de två har kostat mig över 5000kr i bara ränta per månad. Nu ligger mitt Vivus 22 000 kr hos Gothia, betala 1200kr/mån! Så jag skulle satsa på att få bort Ev+.
Mina Credigo, Frogtail och EasyCredit ligger hos Sileo! Expreskredit gick till Avida.

Hur mkt betalar du på Credigo, EasyCredit och Frogtail?? Kanske skulle löna sig att släppa dem till Sileo och få ner månadskostnaden?

Av alla sms-lån jag haft har värst varit Vivus och Ev+. Bara de två har kostat mig över 5000kr i bara ränta per månad. Nu ligger mitt Vivus 22 000 kr hos Gothia, betala 1200kr/mån! Så jag skulle satsa på att få bort Ev+.
Mina Credigo, Frogtail och EasyCredit ligger hos Sileo! Expreskredit gick till Avida.

Hur mkt betalar du på Credigo, EasyCredit och Frogtail?? Kanske skulle löna sig att släppa dem till Sileo och få ner månadskostnaden?

Okej hmm jag betalar 3500 på Everyday+ och 500 vardera på credigo och easycredit.
Men om jag inte får godkänt att avbetala 35k (Everyday+) på Sileo, skickas det till kronofogden då? Jag är lite nojig men jo det vore skönt att få ner månadskostnader.
Vivus håller jag med om :/

Okej hmm jag betalar 3500 på Everyday+ och 500 vardera på credigo och easycredit.
Men om jag inte får godkänt att avbetala 35k (Everyday+) på Sileo, skickas det till kronofogden då? Jag är lite nojig men jo det vore skönt att få ner månadskostnader.
Vivus håller jag med om :/

Jag tror inte att Ev+ har Sileo som Inkasso, har hört att de använder Svea och därför vågar jag inte släppa mitt till Svea då jag har inte så bra erfarenheter av Svea och misstänker att de kommer vilja ha per månad mer än vad jag kan betala.... och vi utebliven betalning 14 dagar efter förfallodatum skickar de till Kfm.

Du betalar inte så mkt per månad till Credigo och EasyCredit... mina som gick till Sileo betalar jag 500 kr/mån för alla tre (Frogtail) men skulden fr början var på ca 5-6 000 kr, minns inte exakt.

Så mitt råd är att du blir av med Vivus och sen försöker inte ta ut allt du sätter in på Ev+ så det kan minska lite. Jag betalar 4500/mån till Ev+ och sen har jag ca 2500 kr att ta ut igen.

Alltså... jag trodde Everyday+ var ganska snäll, har betalat in varje månad i ett par månader och tagit ut samma summa och den steg från 24 000 till 36 000. Känner att man kanske borde betala av den o_o Läskig.
Ja, det blir ju dyrt som skjortan att ha igång lån,. Jo, kämpar här med, känns som att jag är i ett sånt där spel med bävrar på grönan som man ska slå som kommer upp ur hål snabbt och man hinner inte med farten. xD
Everyday har dels hög månadsränta på 5% men de tar också 15 % för varje uttag på beloppet man tar ut. Försök få bort dem så fort det bara går

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp