H
Hejhå
Gäst
Poäng: 0
Går inte att ansöka hos dom längre någon som vet något?
Sidorna finns för ansökan på båda i alla fall.Går inte att ansöka hos dom längre någon som vet något?
På tal om Nätlån och 38an. För ett år sen spärrade de mig så jag under flera månader ”ångrade lånet” vilket innebar att jag betalade tillbaka efter typ en vecka för att slippa ränta. Så fick man ju göra, men det visade sig att man blir spärrad om man gör det flera gånger. Sen dess har jag försökt förklara för dem att jag inte visste att det fanns ett maxtak och att jag bad dem ta bort spärren, men de vägrar. ”Spärren är tillsvidare”, säger de. Hur tusan kan domProvade också nu, man kommer inte vidare i sin ansökan.
De jag har kvar ligger hos Inkasso - förutom Nätlån, bara en betalning kvar. Sen har jag den jävligaste krediten man kan ha, Everyday+ som jag måste betala ner samt Flexlimit. Ferratum har jag också men bara 1000 kr i kredit.Myra, vi måste bli kvitt våra smålån!! Vet inte om du har fler än nätlån men jag ska försöka betala av och blocka så många jag kan i sommar.

De jag har kvar ligger hos Inkasso - förutom Nätlån, bara en betalning kvar. Sen har jag den jävligaste krediten man kan ha, Everyday+ som jag måste betala ner samt Flexlimit. Ferratum har jag också men bara 1000 kr i kredit.
Allt blir minst trippelt så dyrt när man inte betalar i tid, plus att både Sileo och Avida skickade till Kfm (återkallade sen men man får betala extra ändå).
Det är extra tufft sommarmånaderna!
Men vi kämpar på![]()
Hahahahahahaha bra liknelse med bävrarna Själv känner jag mig som en kackerlacka.... svår att utrota och överlever det mesta!Alltså... jag trodde Everyday+ var ganska snäll, har betalat in varje månad i ett par månader och tagit ut samma summa och den steg från 24 000 till 36 000. Känner att man kanske borde betala av den o_o Läskig.
Ja, det blir ju dyrt som skjortan att ha igång lån,. Jo, kämpar här med, känns som att jag är i ett sånt där spel med bävrar på grönan som man ska slå som kommer upp ur hål snabbt och man hinner inte med farten. xD