Som jag sa så måste jag låna senast maj pga privat/inkasso skulderna och lite annat. Allt det du nämner har jag så klart tänkt på. Jag är medveten att det kan vara bättre om jag väntar.Precis som missgrace skriver, du kan samla allt. Dock tror jag inte på att du får många erbjudanden. Krediter är värdelösa att ha och det i kombination med många ff skulle jag definitivt rekommendera att vänta till maj. Problemet blir ju att du aldrig hamnar på bra eller mycket bra pga du faller på mållinjen. Om du söker för tidigt och inte får några erbjudanden sabbar det dina förutsättningar igen under flera månader. Då måste du vänta ännu längre.
Jämkar du?
Betalningsfria månader?
Försök ändra dina förutsättningar långsiktigt för att komma ur karusellen.
Låter lite märkligt. Kollat med Collector?Jag har bara 85k synligt hos Uc så kan inte samla 300k utan bara 85k
Men då riskerar jag att de kräver lösekrav? De ser bara de skulder jag har på Uc. Blir det inte dåligt för mig att jag anger samla allt då kommer de misstänka att jag har inassoskulder?Du kan visst samla allt. Du får ju utbetalt till ditt konto. Det är sällan det är lösenkrav på hela summan du söker dessutom.
Fast det är sällan det är lösenkrav på hela summan. Misstänka? Skulder som skulder. Jag hade över 200.000 tkr både privata och utanför uc . Och inget lösenkrav den gången.Men då riskerar jag att de kräver lösekrav? De ser bara de skulder jag har på Uc. Blir det inte dåligt för mig att jag anger samla allt då kommer de misstänka att jag har inassoskulder?
Asså jag har bara 85k synligt på UC. Blor det inte dåligt att jag säger att jag har skulder som är större än det?Låter lite märkligt. Kollat med Collector?