Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

300 000 kr Lendo/Zmarta

Ingen erfarenhet av Big Bank men läste lite fort först och trodde att du tog Nystart :facejoy:

Hittade dessa.
Nystart krävde 300 000 kr lösenkrav tröts att jag ansökte om 125 000 kr lösa. Sen har jag läst att de kollar på konto så valde Big Bank och där fick jag erbjudande 200 000kr lån + 50 000kr kredit. Hoppas det blir godkänt efter samtalet. Behövde egentligen 300k men 250k kommer lösa problem tills jag får bättre UC.

Senast ändrad:
Nystart krävde 300 000 kr lösenkrav tröts att jag ansökte om 125 000 kr lösa. Sen har jag läst att de kollar på konto så valde Big Bok och där fick jag erbjudande 200 000kr lån + 50 000kr kredit. Hoppas det blir godkänt efter samtalet. Behövde egentligen 300k men 250k kommer lösa problem tills jag får bättre UC.

Nystart är skit av många anledningar, bl.annat det du nämnde.

Håller tummarna för dig, baserat på andras inlägg verkar de vara lätta att göra med.

Nystart krävde 300 000 kr lösenkrav tröts att jag ansökte om 125 000 kr lösa. Sen har jag läst att de kollar på konto så valde Big Bok och där fick jag erbjudande 200 000kr lån + 50 000kr kredit. Hoppas det blir godkänt efter samtalet. Behövde egentligen 300k men 250k kommer lösa problem tills jag får bättre UC.
Var nu medveten om att de där 50K i kredit kommer att sabba din UC rejält.

Big Bank tycker jag är katastrof när det gäller kundkontakt. Dom har fuckat upp så många ggr.
Men ibland behöver man också ta lån för att rädda upp .

Uppdatering: Blev nekad av Big Bank.
Valde Avida istället och jag är beviljad och pengarna kommer utbetalas. Har läst mycket dålig om dem men jag hade inga val.
Nu kommer jag i alla fall att klara mig. När mitt betyg blir bättre söker jag igen och flyttar lånet till bättre bank.

Uppdatering: Blev nekad av Big Bank.
Valde Avida istället och jag är beviljad och pengarna kommer utbetalas. Har läst mycket dålig om dem men jag hade inga val.
Nu kommer jag i alla fall att klara mig. När mitt betyg blir bättre söker jag igen och flyttar lånet till bättre bank.
Det var 85k lösenkrav men jag kommer få utbetalt allt på konto.

Avida är inte så dåliga längre. De hade struligt förut eftersom lånet också var en kredit, men det har de ändrat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp