Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

3 obetalda månader till skuldsanering

@Kattmatt Betala in varenda krona som det bara går så snabbt det bara är möjligt. Även 23e December.

3 missade betalningar leder inte till uppsagd skuldsanering.
Men 4 missade betalningar kan göra det.

1733507531588.png

Och för helvete - spela inte igen. Du är på gränsen till att kasta bort ditt liv.
Man får bara skuldsanering 1 gång. Så ta tag i detta med betalningen på en gång och vakna upp

Spelade upp lite, betalade hyra åt min mamma och gav min far pengar till mat

Tror du att du kan hantera din skuldsanering framöver då, om det magiskt skulle dyka upp 100k på kontot i morgon?

För mig låter det som du inte riktigt tar skuldsaneringen på allvar nämligen

@Kattmatt Betala in varenda krona som det bara går så snabbt det bara är möjligt. Även 23e December.

Visa bilaga 4533

Man ska ju som vanligt inte lova saker man inte rår över.

Jag kan absolut tänka mig att det upphävs i och med att ett engångsbelopp på ett mycket högre belopp blev obetalt, det motsvarar ju totalt sett med motsvarande typ ett års betalplan

Senast ändrad:
Man ska ju som vanligt inte lova saker man inte rår över.

Jag kan absolut tänka mig att det upphävs i och med att ett engångsbelopp på ett mycket högre belopp blev obetalt, det motsvarar ju totalt sett med motsvarande typ ett års betalplan
Lika bra att strunta i att betala nu. som du säger @Lasseman den hävs nog med all sannolikhet

Visa bilaga 4533

Och för helvete - spela inte igen. Du är på gränsen till att kasta bort ditt liv.
Man får bara skuldsanering 1 gång. Så ta tag i detta med betalningen på en gång och vakna upp
Jag tänker att de är dumt att låna av min vän. Lasseman tror här nedan att den mkt väl kan hävas. Skulle ju betyda att jag aldrig kan betala honom de pengarna .

Jag tänker att de är dumt att låna av min vän. Lasseman tror här nedan att den mkt väl kan hävas. Skulle ju betyda att jag aldrig kan betala honom de pengarna .
Om du får upphävd skuldsanering så får du tillbaka det du betalat in.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp