Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

3 år kvar, -hur ligger ni andra till ?

8 betalningar kvar av min betalplan men 1 år kvar efter det av själva skuldsaneringen.

Skickade precis in en omprövning eftersom jag bytt tjänst på jobbet och fick mera lön. Får se vad dom säger.

Jag kommer att få 1000 kr mer i lön från och med April. Jag har inledande just nu.. behöver jag meddela min handläggare? Eller ska jag vänta på betalplan och därefter meddela?

Snart 3 år kvar. Skickade in om omprövning så blir att betala 7800kr/mån.
Tiden går fort. kämpa på gott folk 😃

4 år kvar av en 5årig betalplan, sakta men säkert framåt. Har 4 barn här hemma men blev inte kortare plan för det tyvärr så det är inkomsten som spelar roll och då om man är ensamstående eller inte. Då vi båda har bra inkomst så anser dom att vi kan betala under 5 år utan att det påverkar barnen.

med det sagt så räkna inte med kortare plan bara för ni har barn, många faktorer som spelar in där

4 ,5 år kvar. Tiden går fort.
Man känner sig fri , 5 räkningar istället för 35!
Stor skillnad om man jämför med tiden innan skusan , man kan spara från betalningsfria månader så man har alltid backup vid oväntade utgifter och det ger trygghet speciellt när man har barn hemma.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp