Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

3 år kvar, -hur ligger ni andra till ?

Vid sanering skatteåterbäring din.Får du tillbaka på skatten är det dina pengar.From 1/1 2026 noll återbäring från räntor utan säkerhet.Tänk på att arbetsgivaren drar rätt skatt varje månad
Annars blir det restskatt och tufftvsom det är

Vid sanering skatteåterbäring din.Får du tillbaka på skatten är det dina pengar.From 1/1 2026 noll återbäring från räntor utan säkerhet.Tänk på att arbetsgivaren drar rätt skatt varje månad
Annars blir det restskatt och tufftvsom det är
Så man behöver inte ansöka om omprövning för skatteåterbäring? Oavsett hur mkt man får tillbaka? Tror jag kommer få tillbaka 10-15.000 så ingen jätte summa.

Skatteåterbäring för resor är inräknade i din uträkning för betalplanen. Dvs att det är avdrag på resor. Skatteåterbäring är ju ingen inkomst, utan skatt du betalat för mycket.

Skatteåterbäring för resor är inräknade i din uträkning för betalplanen. Dvs att det är avdrag på resor. Skatteåterbäring är ju ingen inkomst, utan skatt du betalat för mycket.
Då man får reseersättning tillbaka då? Har inräknat hos mig 3 k i månaden kommer dra av på resor sen å bör få runt 10 k enbart för resor tillbaka,ompröva?

Dåså, då bör jag alltså inte behöva ompröva för det. Dels skattar jag lite för mycket på lönen och dels kör jag 10 mil om dagen till och från jobb så det blir ju en hel del. Sen ev om någon mot förmodan bokat av mot skatt under mitt inledande vilket jag inte tror.

Jag fick tvärtom när min skuldsanering klubbades igenom. Först får jag 6000 kr i månaden för arbetsresor och sedan får jag behålla skatteåterbäringen på 28 000 - 30 000 när jag gör avdrag för arbetsresor.

Jag fick tvärtom när min skuldsanering klubbades igenom. Först får jag 6000 kr i månaden för arbetsresor och sedan får jag behålla skatteåterbäringen på 28 000 - 30 000 när jag gör avdrag för arbetsresor.
Aldrig omprövat?

Ja. Det var det jag menade, kanske uttryckte mig otydligt :) Ex så står det x antal tusen mindre i min uträkning och så räknar dem på att man får det tillbaka från skatten.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp