Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

3 år kvar, -hur ligger ni andra till ?

Har 7 betalningar kvar, sen är man i mål!
Fick nyss ny betalplan då jag tjänar 4100kr (netto) för mycket.
så tillbaka på existensminimum igen… surt men jag gör ju rätt för mig ändå.
Dock osäker på om jag måste hålla på och skicka in igen om jag nu skulle komma upp 3-4000 kr till under den sista tiden..?! Kanske kommer få ny tjänst under våren.

Inte riktigt ännu, ligger ca 1.5-2k netto mer per månad just nu. Men efter nästa års löneökning så blir det nog en omprövning för att ha det på det torra.
Haft ett år i feb,ligger ca 30k netto över d här året vet ej om man ska ompörva

Haft ett år i feb,ligger ca 30k netto över d här året vet ej om man ska ompörva
2500 i månaden om man slår ut det, ska väl egentligen inte behövas men du är ju också inom första två åren som vad jag hört, brukar vara mer känsliga. Jag hade nästan omprövat då du inte haft ett år ännu. Utan att vara säker så borde det leda till avslag då det är under vad KFM anser som behövligt att ompröva. Men då har du ju allt på det säkra.

Det återstår fem inbetalningar innan allt är över, efter fem långa år. Jag har alltid varit punktlig med mina inbetalningar och har aldrig fördröjt dem.
Under dessa år har jag genomfört en omprövning med hjälp av kommunens ekonomiska rådgivare, då jag betalade för mycket.

Under denna period har min lön ökat med totalt 4000 kronor, men jag har inte genomfört någon omprövning.
Jag skulle utan problem kunna få en högre löneökning, men jag saknar motivationen att gå igenom processen för omprövning. När allt detta är avslutat kommer jag att ta ett samtal med min chef eller byta jobb, där jag förväntar mig att tjäna minst 7000 till 8000 kronor mer per månad.

Inte riktigt ännu, ligger ca 1.5-2k netto mer per månad just nu. Men efter nästa års löneökning så blir det nog en omprövning för att ha det på det torra.
vanliga löneökningar på ca 3% behöver man ej ompröva

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp