Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

3 år kvar, -hur ligger ni andra till ?

Precis min tanke och det står också i beslutet och på hemsidan . Jag kan inte ansvara för att inte belasta myndigheten när jag får ca 3-4000 kr mer brutto i mån och chansa på att få min sanering avbruten . Det är myndighetens jobb att säkra den ihop med mitt eget ansvar att anmäla ökad inkomst . Det är mitt resonemang . Jag precis som du skriver så är det bäst nu när jag haft saneringen 1 år bara .
Jag pratade lite om detta med min handläggare. Hon sa att idag är det 5-6000kr netto som brukar vara normalt allt ompröva för och är man osäker kan man rådfråga sin budget / skuldrådgivare i kommunen.
Men jag håller också med dig, jag hade hellre omprövat en gång för mycket än en gång för lite för att hålla det tryggt.

Jag pratade lite om detta med min handläggare. Hon sa att idag är det 5-6000kr netto som brukar vara normalt allt ompröva för och är man osäker kan man rådfråga sin budget / skuldrådgivare i kommunen.
Men jag håller också med dig, jag hade hellre omprövat en gång för mycket än en gång för lite för att hålla det tryggt.
Är ju så jävla olika från handläggare till handläggare,finns folk som får ny betalplan av 2 k mer å sen finns det dom som glider igenom på en räkmacka med 5k över.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp