Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

24money, någon som fått lån?

Jag har pratat med kundservice 3 ggr, samma kvinna varje gång. Dessutom otrevlig , och säger bara att det är låneavdelningen som sköter detta, hon kan ingenting göra. Finns inga nummer att ge ut heller påstår hon.
Har mejlat 5 ggr utan ett enda svar också.

Förklarat hela sitsen, men inget svar ändå.

Men enligt några tidigare inlägg här på tråden så verkar några fått lån när dom skickat in skuldebrev !?

Så jävla segt när man blir behandlad så här tycker jag.

Bättre man fått ett avslag på en gång då.

Men fick du inte ett avtal att lånet var beviljat att skriva på hemskickat? Eller har du bara skickat in kompletterande uppgifter som id och ekonomi?

Jag har fått avtal där lånet är beviljat, och skrivit på detta och skickat på posten i onsdags förra veckan .

Det var även med ett papper , där det stod klart och tydligt att mitt lån är beviljat och skriv bara under skuldebrev , och när vi fått detta så har du pengarna på ditt konto inom 2 dagar.

Och underskrift av bolagets VD.

Måste erkänna att det känns ganska kört! Inte hört ett ljud på över 1 1/2 vecka nu..

Ringde till en av butikerna i stockholm och förklarade hela min sits, hon trodde jag skämta när jag berätta om allting.

Jag frågade om hon på nåt sätt kunde hjälpa mig få ett nummer eller kontakt med låneavdelningen.

Jag fick skickat ett mejl till den butiken, och hon vidarebefodra sen detta till VD för 24 money.

Har dock inte fått någon återkoppling, så det börjar kännas kört :(

Så surt när man trodde ens lån på 25´var klart och såg en ljusning på allt, men icke..suck!!

samma problem här, fick dock svar på mail att hon skickat vidare mitt mail/ärende till låneavdelningen så man får väl se vaad som händer

Har ni fått era pengar Anton W och Pricken777?
Jag själv postade kompletterande uppgifter för 3 veckor sen och har inte hört något

Jag gjorde en ansökan för länge sedan, och tydligen gjorde dom en kreditupplysning o fredags.
Men har inte hört nåt från dom

Hej!

Ja, jag fick dom förra veckan, efter att fått kontakt med en mkt trevlig kille på kundtjänst där jag förklarade hela min historia, dagen efter var lånet utbetalt.

Ni kan läsa själva ovan hur allt gick till tidigare.

Hoppas det går bra för er!

Vet du vad den killen hette så man kan få be att få prata med honom när man ringer dem? :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp